615رکورد در مدت زمان 0.155ثانیه
عبارت مورد جستجو :
امام صادق علیه السلام فرمودند: او در مناظره روایتی از رسول الله صلی الله علیه و آله نقل مى‏ کند که با هدف او بسیار فاصله دارد، حق را با باطل مى‏ آمیزد و حال آن­که سخن کم حقّ کفایت از سخن زیاد باطل می­ کند.
حیدر رحیم پور ازغدی: بپا خیزید که هر گاه وادادیم، دستاوردهای مهم را بر باد دادیم/ عصر قیام علیه مدیریت غرب زده فرا رسیده است/ جهاد نهی از منکر را زیر پرچم انقلابی گری و در مقابل اشرافی گری دامن بزنید.
اگرچه علم طب بر خواص میوه ها و سبزی ها در پیشگیری و یا درمان بسیارى از بیماری ها تصریح دارد اما امام صادق علیه السلام خیلى پیش از آن این موضوع را دریافتند.
حدیث امام صادق علیه السلام : مردم هر شهرى به سه چیز نیازمندند که در امور دنیا و آخرت خود به آنها رجوع کنند و چنانچه آن سه را نداشته باشند گرفتار جهل و نابسامانى مى شوند: دین شناسِ داناىِ پرهیزکار، حاکم نیکوکارى که مردم از او اطاعت کنند و پزشک بصیرِ مورد اعتماد.
بنده خدا در حاجت خود متوجه مخلوق می شود، در صورتی که اگر با خلوص نیت متوجه خدا شود آنچه خواهد در نزدیکتر از آن وقت به او رسد .
آیا وقت آن نرسیده، کلیه مدیران ارشد کشور اعم از دولتی و حوزوی و نهادها و... از بین افراد در عمل متدیّن و کاملا مستقل و انقلابی و بدون وابستگی به هیچ یک از جناح های سیاسی با ظرفیّت شخصیّتی بالا و قوی از نظر عاطفی در برابر انواع وساوس دنیوی انتخاب شده و مانع تداوم حاکمیّت در سایه جریان اصلاحات و سرکوب نیروهای ارزشی و انقلابی با شیوه های غیرانسانی و خلاف شرع و قانون از مجرای مراکز قانونی و رسمی با هزینه از بیت المال و اعتبار مراکز حوزوی و دولتی و ...شد؟
قطعا روزی سوز دل مردم در هر دو دنیا بی خیالان مست از ارثیه پدری انگاشتن بیت المال و حقّ مردم را هشیار خواهد کرد ولی آن روز خیلی سخت و حقّ الناس غیرقابل جبران خواهد بود.
کتاب به لحاظ محتوا و اشکالات متعدّد علمی و ساختاری و پژوهشی غیرقابل اصلاح و غیرقابل می باشد.
سجده در نماز بهترین راه برای تخلیه سیگنال های مضرّ از بدن است.
در طبّ گیاهی اعم از اسلامی و سنّتی درمان قطعی وجود داشته و با حلّ نمودن سنگ ها با داروهای گیاهی و حجامت از یک یا دو کلیه دارای سنگ، علاوه بر دفع سنگ با کمترین درد، سنگ سازی نیز متوقف گردیده و نیازی به هیچ گونه عمل جراحی در سنگ های کلیوی که برخی به دلیل گیر کردن در حالب و خطر جانی بر بیمار، نیاز به عمل جراحی اورژانسی داشته ندارد.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی