615رکورد در مدت زمان 0.125ثانیه
عبارت مورد جستجو :
👈 سال هاست که سونامی دیابت در کشور آغاز شده و تعداد مبتلایان به این بیماری به ۷ میلیون نفر رسیده، اما جهان در ۸۰ سال گذشته در درمان بیماری پیشرفتی نداشته است .
مقام و احترام شما در سایه احترام به نظام اسلامی حاکم، رهبری و شأن مرجعیت است، پس لازم است این احترام و شئون مرجعیت را رعایت فرموده و ترتیبی اتخاذ فرمائید این گونه مسائل دیگر تکرار نگردد.
توهمین حلّاجی فکری، حقیقتی رو فهمیدم که وقتی خدا و معصوم کسی رو برای نوکری خدا و اهل بیت علیهم السلام استخدام می کنند نه شب و روز داره، نه تعطیلی و نه مرخصی و نه استعفاء. آش خاله س بخوری هم پاته نخوری هم پاته. فقط وقت حساب اگر کم کاری کنی حسابت با کرام الکاتبینه! در صورت نق زدن و اعتراض به سختی ها همین دنیا هم گوشمالی حتمیّه!
قیمت مسکن درهمین بنگاههای پیدا و پنهان تعیین شده و به دلیل ارتباط مستقیم دستمزد مشاورین املاک با قیمت ملک و مبلغ اجاره و ودیعه، هرگز روند کاهشی و معقول در بازار مسکن در دو دهه اخیر جز افزایش صعودی و تدریجی قیمت مسکن تحقق نیافته است. ارتباط مستقیم قیمت معامله با دستمزد مشاورین املاک و درآمد فاقد توجیه شرعی مشاورین املاک می باشد، که مطابق با میزان مالی معامله اجاره یا خرید و فروش تعیین می شود که بدون هیچ گونه زحمتی صرفا با معرفی ملک و امضای برگ چاپی قرارداد اجاره یا فروش، دستمزد تعیین شده و هزینه گزافی بدون توجیه اقتصادی و شرعی به طرفین معامله تحمیل و درآمدی بی زحمت نصیب مشاور املاک می گردد.
چرا بعد از فوت امام خمینی به محض استقرار رئیس جمهور اصلاح طلب، از جمله دو بار بعد از استقرار حسن روحانی در سال 92 و 96 ارزش پول ملی بلافاصله حداکثر تا 66 روز، به شدت پائین آمده و گرانی در همه عرصه های اقتصادی ایجاد و علیرغم تلاش ظاهری دولت ها،هرگز وضعیت قبلی برنگشت و برنمی گردد؟
امامت یک منصب الهی بوده و امام را خود خدا منصوب می نماید و مردم هیچگونه دخالتی ندارند، آیات دیگری نیز در سوره مائده آیات۶۷ و۳ و سایر آیات، نشانگر این انتصاب الهی است. ویژگی اصلی این انتصاب که خداوند حکیم در سوره بقره آیه۱۲۴ اعلام نموده است، عصمت است: لا نیال عهدی الظالمین «عهد تن به ستمکاران نمی رسد.»
پروژه امنیتی «گاپ» برای ایجاد خشکسالی در ایران چیست؟/از سرقت آب های کرانه باختری تا خواندن نماز باران توسط خاخام ها!
امام خمینی:آنهایی که به ما می گویند سازش کنید آنها یا جاهل هستند یا مزدور سازش با ظالم یعنی اینکه دست ظالم باز کن تا ظلم کند این خلاف رای تمام انبیاء است .
تولید کالای ایرانی عزّت و اقتدار ملی ایران و ایرانیان و خرید کالای ایرانی موجب افزایش رفاه و رضایتمندی عمومی و رفع معضلات ناشی از مشکلات اقتصادی مردم می باشد.
روز قدس طلیعه انسجام و هماهنگی و مبارزه علنی ملتهای جهان در آزادی قدس و مردم فلسطین و نابودی صهیونیستها از صفحه روزگار هست.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی