615رکورد در مدت زمان 0.187ثانیه
عبارت مورد جستجو :
پنهان کردن کار نیک نیاز به اخلاص بالایی دارد تا عمل فقط برای خدا انجام شود.
اگر می خواهید کاملا صفات حجب و حیاء و کفّ نفس و کنترل لازم هوای نفس و حاکمیّت عقل بر احساس و حجاب از حداقل تا محجبّه چادری و شرم حضور از نامحرم از برهنگی و رعایت موازین شرعی در برخورد با نامحرم و پرهیز از دوستی خیابانی و اینترنتی و تلفنی و... با نامحرم و حفظ حریم شرعی و... و علاقه شدید و کافی به همسرتان و خانواده و ضعف اعتقادات مذهبی و اخلاقی و شکستن حریم با محارم از بین برود، حتما کارهای زیر را حداقل سه هفته در هر شبانه روز حداقل 10 ساعت انجام دهید، نتیجه تضمینی و قطعی وغیرقابل برگشت هست:
پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله فرمود: "اگر از خدا بخواهد که کوهی را نابود کند کوه نابود می شود؛ نزول باران را بخواهد به یقین باران نازل می شود؛ همانا هیچ چیز مانع میان او و خداوند نیست؛ خداوند متعال بر کسی که این نماز را بخواند و حاجتش را از خدا نخواهد غضب می کند."
در ایران، نمک «آران کاشان»، «دریاچة قم»، «فردوس مشهد» و چشمه های «طالقان» و «الموت» از بهترین انواع نمک طعام است که مخلوط آنها حاوی بسیاری از ریز مغذّی های ضروری بدن است.
"...فتنه گران در ابتدامی کوشند "شخصیّت" یا حتیّ "شخص" کسانی را که از پشت پرده افکار و اندیشه ها و نقشه های آنان آگاه ترند، از سر راه خود بردارند. به همین دلیل کسانی که از فتنه ها آگاهی دارند و درباره آنها هشدارمی دهند مورد غضب ارباب فتنه قرار می گیرند. شاید معنای این سخن که مؤمنان در آتش می سوزند و غیرمؤمنان از آن به سلامت عبور می کنند همین باشد."
زمانی واقعاً عرصه بر علامه طباطبایی(ره) تنگ می شود و ایشان استغاثه ای به حضور امام زمان(عج) می کنند و از حضرت صاحب الامر(عج) کمک می طلبند، ناگهان الهامی به علامه(ره) می شود و ولی عصر(عج) به ایشان می فرمایند که نگران نباشید ما الان 18 سال است که مراقب شما هستیم و از شما محافظت می کنیم و در آینده هم این چنین خواهد بود.
آیا باور داریم خدا وجود دارد؛ اگر لحظه ای در وجود خود و کارخانه های فعال درون خود را بررسی کنیم، خالقی حکیم و فعال و خبیر و مدبری را خواهیم یافت، که با هدفی خاص، انسان را در دو قالب زن و مرد آفریده است. لذا عقل سالم بدون بیماری های روحی حسد و کینه و حقد و منیت و تکبر و مقام پرستی و ...، وجود خدا را می پذیرد.
علائم کم خونی 15 شهریور 1396 0:17
علائم کم خونی
ساده ترین راه کاهش وزن و اضطراب و افسردگی
رأی به تکرار دولت یازدهم و تأئید صلاحیّت وزرای فاقد صلاحیّت تعهّد و تدیّن و تخصص که چهار استقلال سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و ... ایران را در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران تا حدّ زیادی از بین برده وبا دوستی با دشمنان مردم ایران، پای دشمنان دیرینه را به کشور باز و بر مردم ایران مسلط و چپاول ثروت های عمومی و تعطیلی و رکود اقتصادی و فقربی سابقه و شکاف طبقاتی عمیق روزافزون با وجود ثروت های عظیم سرمایه های انسانی و اقتصادی را در کارنامه ننگین خود قرار دادند، خیانت به اسلام و انقلاب و خون شهداء از سال 42 تاکنون و خیانت به مردم زجر کشیده ومظلوم ولی جان برکف و مقاوم و دشمن ستیز و بصیر و هوشیار ایران هست.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی