615رکورد در مدت زمان 0.109ثانیه
عبارت مورد جستجو :
آیا تبلیغات تخریبی و اقدامات گسترده در سطح کشور و صدا و سیما و وزارت بهداشت و برخی پزشکان دنیاطلب دین به دنیا فروش طی یک سال اخیر به ویژه چهار ماه قبل از شروع آشوب های سراسری متصل به دشمنان اسلام، در نفی و تخریب و سخریّه طبّ اسلامی، جزئی از عملیات آشوب و براندازی نظام جمهوری اسلامی در فتنه زمستان 96 نبود؟!
فتنه زمستان ۹۶ و تحریف مطالبات به حق مردم از مدت ها پیش در اتاق های فکری – عملیاتی «سیا» کلید خورده بود و آمریکایی ها بعنوان دشمنان شماره یک ملت ایران با گردآوردن همه گروه های معاند، تدارک ویژه ای برای آن دیده بودند که البته مانند گذشته بواسطه بصیرت ملت و اتحاد مسئولان حول محور اصل مترقی ولایت فقیه، شکستی مجدد را تجربه کردند.
هر سردفتر رسمی که بدون اخذ گواهی، بدون اخذ اجازه نامه یا حکم صادرشده درمورد تجویز ازدواج مجدد یا برخلاف مقررات به ثبت ازدواج اقدام کند، به محرومیت از اشتغال به سردفتری و مجازات اسلامی محکوم می شود.»
دولت یازدهم و مجلس شورای اسلامی برخلاف وظایف شرعی و قانونی خود، اسلحه شلیک شده دشمن در فضای مجازی که وارد فضای حقیقی مردم و مسئولان شد، امن و دوست تلقی و از انجام وظایف خود در قبال دفاع از کیان اسلام و انقلاب و مردم امتناع نمودند.
محققان در جدیدترین تحقیقات خود از ارتباط بین ساعت بدن و ابتلا به بیماری های مختلف خبر دادند. بررسی های اخیر محققان نشان می دهد، اگر خارج از ساعت بدن به فعالیت های مختلف مشغول باشید نه تنها خستگی مضاعف بدن را در بردارد بلکه احتمال ابتلا به بیماری های مزمن نیز بیشتر می شود.
بیش از سه دهه تولید مصلحت بر اساس سلایق چند نفر بر طبق کدام اصل اسلام و قانون اساسی؟
شهید دکتر بهشتی"... چرا جهت معالجات امراض از گیاهان دارویی ایران استفاده نکنیم...؟ چرا طبّ سنتی و شیوه گیاه درمانی و طریقه استفاده از ادویه جات مورد استفاده ما ایرانی ها قرار نگرفته؟ چرا وزارت بهداری تا به حال در گسترش و احیای طبّ سنتی و گیاه درمانی قدمی برنداشته اند؟
امام خمینی: "غرب همه چیز استعماری دارد: طبّ استعماری، فرهنگ استعماری که برای کشورهای عقب افتاده صادر می کنند. آنها می خواهند ما وابسته باشیم و چیزهایی که به ما می دهند وابستگی می آورد، اگر می خواهید رشد حقیقی چیدا کنید و مستقل شوید اوّل این وابستگی فکری و قلبی را کنار بگذارید."
علت همه درماندگی شما به این است که دادگستری شما التقاطی است و شما به همه احکام شرع عمل نمی کنید. به امیر مؤمنان خبر می دهند که نماینده حضرتش در اهواز از مردم رشوه می گیرد و حضرت دستور می دهند بلافاصله او را از شغلش بگیرید و در شهر بگردانید تا رسوا شود؛ و پس ازآن او را بیاورید و از همگان بخواهید قسم بخورند و آنچه را که به اجبار و رشوه داده به رقم آورند، و از مال او بردارید و سپس شلاقش بزنید و رهایش سازید و مسلّم است که چنین شخصی دیگر در شهر باقی نمی ماند و نیازی به زندانی کردنش نمی باشد.
امری وجودی در ما که تابع حب کمال متصل به ایشان است و در این هنگام، پرسش ها از سبب محبت به اهل بیت(علیهم السلام) پایان می یابد همچنانکه پرسش از اصل کمال جویی و چرایی حب به کمال پایان پذیرفت. (چرا که امری وجودی در ماست و نیازی به تعلیل ندارد).
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی