615رکورد در مدت زمان 0.031ثانیه
عبارت مورد جستجو :
نسخه های مجرب سنتی اسلامی
اگر دستورات تغذیه ای طب نوین، همگی صحیح و نافع است چرا شاهد هجوم بسیاری از بیماریهای ریز و درشت حتی به افرادی هستیم که به شدت مقید به انجام و اجرای دستورات و توصیه های نظام سلامت رسمی کشور و طب نوین هستند؟ اگر بسیاری از آموزه های طب سنتی بنابر نظر برخی همراه با خرافه و فاقد مبنای علمی است، چرا بسیاری از کهنسالان، مادربزرگها و پدربزرگهای ما که مقید به اجرای بخش کوچکی از دستورات طب سنتی بوده اند، از بسیاری از جوانان امروزی سالم تر و پرانرژی تر هستند و در تمام طول عمر بلند خود حتی نیازمند مصرف یک قرص نیز نشده اند؟!
رفتن در سایت هایی که باعث سست شدن عقیده و فساد اخلاق و یا ترویج باطل باشد، حرام است. مؤمنین باید در چنین فضاهایی که افراد با اهداف متعددی فعالیت می کنند و اندیشه های گمراه کننده خود را تبلیغ و ترویج می نمایند، با همین وسائل و همین فضا، به شبهات آن ها پاسخ دهند
با تکرار تاریخ در چهارمین دهه انقلاب، باز هم اسلام و انقلاب، فریاد امام خمینی را می طلبد. ای سیاسیون ایران! من اعلام خطر می کنم. ای بازرگانان ایران! من اعلام خطر می کنم. ای علمای ایران! ای مراجع اسلام! ... واللّه گناهکار است کسی که داد نزند، واللّه مرتکب کبیره است کسی که فریاد نزند. ... ای علمای قم! بداد اسلام برسید. رفت اسلام،... امروز تمام گرفتاری ما از آمریکاست، تمام گرفتاری ما از اسرائیل است، اسرائیل هم از آمریکاست، ..."
در پی طرح سوال برخی نمایندگان وظیفه شناس از روحانی در مجلس شورای اسلامی، با گذشتن از موانع متعدد در ممانعت از سوال نمایندگان در صحن علنی، هر چند خیلی دیر بوده و باید قبل از انتخابات 96 در کلیه موارد خلاف شرع و قانون رئیس جمهور و عملکرد هریک از اعضای دولت طرح و مانع فجایای بعدی در برگزاری انتخابات می شدند، به دلیل طرح یک موضوع وعدم اجازه طرح انبوه موارد خلاف قانون و شرع مستند، لذا، سوالات ذیل که سوال فرهیختگان متدین و انقلابی کشور و اکثریّت مردم ایران هست، و منتقدین زیادی مطرح و توهین دریافت نموده اند، جهت طرح از رئیس جمهور دولت یازدهم اعلام می گردد.
ختم سوره واقعه برای افزایش رزق و برآورده شدن حاجات مهم توصیه آیت الله بهجت رحمه الله
پاسخ به سوالات دینی مشاوره خانوادگی و تربیتی و اعتقادی و قبل از ازدواج
برگزاری جلسه پاسخ به سوالات دینی و مشاوره در پیام رسان به مناسبت عید فطر
پروفسوب علی کرمی: مدیریت ناکارآمد و خودشیفته ای که نه تنها حاضر به پذیرش اشتباهات و عذرخواهی از ملت صبور و شهیدپرور و مقاوم ایران نیستند و استعفا نمی دهند و کنار نمی روند، بلکه از اشتباهات خود دفاع هم می کنند و مردم را مقصر می دانندو از همه بدتر اگر مطالبه ای در قالب نقد منصفانه و مشفقانه از آنها شود به جای پاسخگویی، به منتقدین توهین و حتی آنها را برای ساکت کردن به دادگاه می کشند!
💐گسترش بی حجابی در ایران، طرح از بین بردن اسلام توسط 7000کشیش با 7000 پیشنهاد و انتخاب یک پیشنهاد برای کشتن اسلام در ایران
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی