615رکورد در مدت زمان 0.218ثانیه
عبارت مورد جستجو :
از جمله این آثار سوء، یکی دست آلودن به کارهای پست از نظر شرع و عرف است، به گونه ای که چنین فردی برای رسیدن به منافع دنیوی به هر کار زشتی دست می زند.
امام حسین علیه السلام: «اگر من هیچ تکلیفی برای قیام نداشتم، همین بس که در جامعه ارزش ها را حقیر می شمارند و منکرها را به جای معروف به مردم ارائه می دهند، پس من باید اعتراض کنم و می دانم که در این راه کشته خواهم شد»
کاری را که وظیفه ده ها دستگاه فرهنگی و دولتی هست یک جوان بسیجی انجام داد! گچکار جوان قمی آنگاه که دریافت ماهواره با بنیان خانواده و جامعه چه می کند، بسیجی وار و خودجوش دست به کار شد و بی هیچ ادعایی، عامل جمع آوری 177 دستگاه ماهواره در یکی از مناطق محروم شهر قم شد.
یکی از ویژگی های مهمی که اسلام و دیگر ادیان آسمانی حتی کسانی که اهل دین داری نیستند برای یک مرد ارزش می دانند غیرت است و تقریباً همه مردان جامعه ما روی ناموس خود حساسیت دارند و ناموس یکی از ویژگی های آشنای فرهنگ ماست. یکی از موانع اصلی انحراف و یکی از سدهای محکم فرهنگی جامعه ما در برابر فساد و انحراف همین غیرت است.
آیت الله مظاهری: اولاً خودتان همان گونه باشید که از همسرتان انتظار دارید. ثانیاً با تحقیق و مشورت، همسر مناسبی برای خود پیدا کنید. ثالثاً در این زمینه سخت گیر نباشید و اگر به طور کلّی دین و اخلاق کسی خوب بود، با او ازدواج کنید
معرفت نفس 21 مرداد 1395 12:39
آیت الله مظاهری: اگر کسی در جوانی عباداتی کرده باشد و در پیری بمیرد، خیلی پاداش دارد. اگر کسی در جوانی گناه کرده باشد و توبه نکرده باشد و برود، در پیری مرده است، اما عذاب دارد.
آیت الله مظاهری: با خدا رفاقت کنید و بدانید که اگر یک قدم به سوی او بردارید، او صد قدم به سوی شما خواهد آمد. رفاقت با خداوند هم، با ارتباط با او و انجام واجبات و مستحبات و با اجتناب از گناه حاصل می شود.
اگر قرار باشد، هرجمله ای بنا بسلایق و فهم افراد تفسیر نموده و خلاف قانون نامیده شود، و گوینده به بند کشیده شود، پس فرق نظام جمهوری اسلامی با نظام های سلطه جو چه بوده و جایگاه نقد وانتقاد سازنده و امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه واجب شده از سوی خدا و آزادی بیان و امنیّت پس از بیان و ... کجاست؟
مهمترین عاملی که بر روی اخلاط تاثیر می گذارد و باعث اختلال بدن می گردد، اعراض نفسانی یا حالتهای روحی و روانی است، او می گوید اگر چیزی به کسی بگویید که عصبانی شود، سریعاً تمام بدنش گر می گیرد، به لرزش می افتد و حرارت در بدنش ایجاد می گردد و تمام ساختار بدنش در چند لحظه دچار تغییر می شود، این حرارت و تغییراتی که ایجاد شده بخاطر آن است که از این کلمه شما رنجیده است،
ازغدی: شما در فیش های حقوقی نجومی دیدید که برخی مسئولان با ته ریش، یقه بسته، سه انگشتر عقیق و کمی هم داغ مهر برپیشانی بودند که حقوق های نجومی می گرفتند. این همان اسلام اشرافی است که امام(ره) به آن اشاره کردند.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی