615رکورد در مدت زمان 0.328ثانیه
عبارت مورد جستجو :
۲- چه تضمینی در آینده وجود دارد عملکردها بازهم مورد تایید و حمایت دشمنان اسلام و انقلاب قرار نگیرد؟
حضرت امام خمینی(ره) : " اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود بدانید کارتان صحیح است "
طبق آیه قرآن و روایات متعدد؛ عمل به وعده؛ وظیفه شرعی و امری واجب بر وعده دهنده هست؛ لذا؛ مشروعیّت کلیه اعتبار و امکانات مادی و معنوی و... رئیس جمهور و وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر؛ مشروط به ادای وعده ها و قول ها به عنوان دیِن و حقّ الناس به مردم می باشد.
باسرعت پیشرفت های علمی ایران وجهان در علوم پزشکی واختراع وابداع روش ها وتکنیک های جدیددرمان بازنگری درمقررات مجوزطبابت ضروریست.
آسیب شناسی اجرای عدالت در قوه قضائیه با تبیین وضعیت نظام سازی قضایی در ایران و ارائه راهبردها مبتنی بر آموزه های دینی
آدمهایی را انتخاب بکنند که وقتی رفت در آن مسند نشست...خودش را سپر بلای مشکلات کشور قرار بدهد،فانی در خدمات و مصالح و منافع عمومی مردم باشد، کشور را به دشمن نفروشد، مصالح کشور را برای رودربایستی با این و آن زیر پا نگذارد؛ باید این را انتخاب کنند.
آشنایی با حقوق و وظایف خانوادگی در اسلام
اگر پیشنهاد دهندگانِ لیستها، مؤمن و انقلابی هستند و خط امام را واقعاً قبول دارند می توان به لیست آنها درباره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اعتماد کرد اما اگر به انقلاب و دین و استقلال، چندان اهمیتی نمی دهند و دلشان دنبال حرفهای امریکا و دیگر بیگانگان است، قابل اعتماد نیستند.
شیعیان ما کسانى هستند که تسلیم امر و نهى ما باشند، گفتار ما را سرلوحه زندگى ـ در عمل و گفتار ـ خود قرار دهند، مخالف دشمنان ما باشند و هر که چنین نباشد از ما نیست...
ممکنه حتی دشمن خودش این کار را بکند. ممکنه برخی از عوامل نفوذی دشمن بیایند و در جمعیتی بیافتند، برسند به یک سفارتخانه ای از دیوار بروند بالا یک وسیلهٔ آتشی بیاندازند یا جایی را بشکنند،خراب کنند،بدانید این کار قطعاً بد است و جرم است و به ضرر و اگر کسی آگاهانه این کار را بکند این خیانت است.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی