615رکورد در مدت زمان 0.093ثانیه
عبارت مورد جستجو :
سالار شهیدان فرمودند: "کسی که را تو را دوست دارد، از تو انتقاد می کند و کسی که با تو دشمنی دارد، از تو تعریف و تمجید می کند."
وقتی عده ای کوردل وکج فهم و تهی مغز به شوق بهشت و شفاعت پیامبر ذریه پیامبر را ذبح و قطعه قطعه می کنند، راهی جز این میزان و این نحو امر به معروف و نهی از منکرباقی نمی ماند.
عاشورا یعنی چه؟ 20 مهر 1394 15:26
عاشورا یعنی مشخص شدن ظالم و مظلوم تا روز قیامت.
در کربلا خون بر شمشیر و حق بر باطل و مظلوم بر ظالم و آمر به معروف و ناهی از منکر و مسلمان بر مسلمان نما و مطیع خدا و پیامبر خدا و جانشین پیامبر بر مطیع غیرمعصوم وذلیل هوای نفس و دنیا و عافیت طلب پیروز شد
تمام صحنه های کربلا نمایشگاه عواقب واثرات باتقوایی وبی تقوایی است.کربلاآموزشگاه تقواست.
خسارت های عدیده مادی و معنوی و دین شرعی آزار و اذیّت این گونه مستأجران به عهده کدام مسئول نظام جمهوری اسلامی هست؟ حذف نظارت اداره دولتی چه نفع و ضرری به گردانندگان اتحادیّه املاک و مشاوران املاک داشته است؟
8- بعد از اتمام مذاکرات، مخالفت های ساختگی با تصویب برجام در کشورهای غربی به ویژه امریکا برای پنهان نگه داشتن ابعاد تضییع حقوق مردم ایران و میزان عقب نشینی از مواضع قبلی شورای عالی امنیت ملی و دستاوردهای دولت دهم برای بررسی سطحی و ایجاد تعجیل در تصویب
از ظهور اسلام تاکنون همواره بین اسلام وکفر جنگ و درگیری وجود داشته و دو نوع جنگ و دو نوع دفاع بین مسلمانان و کفار و صاحبان قدرت جریان داشته است.
واقعه غدیر روز استقرار نظام و حکومت معصوم بر اساس آخرین دین خالق حکیم برای بشریت است .
امیدمان در جنگ سخت و نرم و برجام و هر مذاکره ای حرف این شهید است که حرف همه شهداست.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی