کد خبر : 75424

هدیه به تازه مکلّف ها

قبل از سن تکلیف حسابرسی از اعمال را به بچه ها یاد دهیم.این روش رفتار فرد را در چهارچوب شرع و قانون قرار داده و زمینه انحراف را تا حد زیادی کاهش می دهد.

                                                                                                               

دوستای خوبم می دونید از روز تولد 9 سالگی و 15 سالگی خدا برایت حساب باز می کنه هرکاری بکنی می نویسه و در حد توانایی هایی که به تو داده از تو مسئولیت می خواد. از حالاسعی کن قبل از خدا خودت به حسابت رسیدگی کنی؛ تا روز جمعه یه دفتر برای حسابرسی اعمال تهیه کن که فقط خودت بخونی و خدا. هروز وقتی را بذار مثلا 10 دقیقه مواردی که قبلا جدول کشی کردی علامت بزن موارد حسابرسی اینا باشه روز قیامت پرونده اعمالت را به دست چپ ات نمی دهند:

                                                   

1-نماز اول وقت                                                                                                                                                                           

2- حضور قلب در نماز

3- خواندن حداقل 5 آیه از قرآن بعد از هر نماز با ترجمه و فکر در معنی آیات

4- خواندن چند سطر از 70 استغفار حضرت علی علیه السلام با حضور قلب و بررسی اعمالی که از آنها استغفار می کنی

5- سعی در رضایت پدر و مادر که رضایت آنها دعا برای تو خواهد بود و قطعا دعایشان قبول پس تا زنده ای کاری نکن آنها ناراضی باشن

6- لحظه های عمرت را همانطور که مراقب اموال شخصی خود و ... هستی مراقب باش هدرنرود یا مشغول خدمت به دیگران ( در منزل و فامیل و دوستان)و رفع مشکلات شان در حد توانت باش یا مشغول تحصیل علم یا مشغول عبادت و ذکر خدا.راستی می دانی اگر نیتت را درهرکاری حتی خواب و خوردن و بازی و... را برای خدا بکنی خدا برایت عبادت می نویسه پس هرکاری می کنی به خدا وصلش کن تا بزرگ بشه و تو را هم بالا ببره

7- همیشه مراقب دوربین های خدا باش یه وقت روز قیامت نشون دادن از خدا و پیامبر وحضرت زهرا که حجابش را انتخاب کردی و امام زمانت شرمند ه نشی در این سایت دوربین های هشتگانه خدا را نوشتم تا زنده ای، نذار این دوربین ها گناهی از تو ضبط کنند. اگر یه وقتی گناه کردی زود توبه کن تا ضبط نکنند چون خدا آنقدر مهربان هست که مهلت می ده تا خرابی ها را درست کنیم.

9- همیشه راست حرف بزن حتی اگر به ضررت باشه چون عمل صالح و درست فقط از زبان راستگو برمیاد کسی که زبانش راست باشه عملش محال هست به راه کج بره.

10- اگر یه وقت شیطان گولت زد و کاربد کردی یاد دو چشم نگران امام زمانت باش که شب تاصبح گریه می کند تا خدا گناه ما را ببخشد.

11- هر روز وقت نمازکارنامه عملت رو به امام زمان بگو تا کمکت کنه با شیطان کنار نیایی.
انجام همه اینها از اولین روز ورود به مسئولیت الهی برای تو خیلی آسان هست چون؛ الان
همچون فرشتگان پاکی و قلبت آماده برای خدا.

در نماز مرا هم دعا کن.

ثبت شده توسط : منصوره وطنی

نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :
بالای صفحه اصلی