کد خبر : 75382

وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات به کجا می رود؟

وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات به کجا می رود؟

از برکت افتتاحیه و راه اندازی های وزیر محترم  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  همچنان اینترنت با سرعت لاک پشتی و افزایش هزینه بر کاربران و افزایش قطعی به ویژه در قم در جریان هست و خود وزیر همچنان راضی از عملکرد خود و کاربران دعاگو برای فرجی در تغییر مدیریت!!  رأی اعتماد جزو حق الناس هست همه ناراضی و فقط وزیر راضی، یعنی حق الناس زیادی تعلق گرفته از جمله فقط دانه ریزها:

1- فروش شماره تلفن مردم بدون اجازه مالکین و افزایش مزاحمت های شبانه روزی پیامک های تبلیغاتی و افزایش شارژ برق تلفن همراه از شروع دولت 11 با تدبیر وزیر محترم و بعضی مدعیان حقوق شهروندی و مدیریت با تدبیر 

2- اختلال کم سابقه در خطوط تلفن ثابت و همراه اول از شروع مدیریت وزیر و امنیت کامل مجرمان در ایجاد اخلال در تلفن ثابت و همراه برخی شخصیت های حقوقی و... 

3-قطع طولانی مدت تلفن ثابت بدون دلیل قانونی جهت اخلال در امور شغلی مخالفین حزب بازی ها و ممانعت از فعالیت شغلی و... با سواستفاده از اطلاعات دریافتی از مکالمات و... از طریق مخابرات قم و ایران که سالهاست  در اختیار جریان اصلاحات بوده  و وقوع مکرر اعمال مجرمانه در شرکت مخابرات ایران و قم و ... در این موارد و سکوت و تماشای وزیر محترم و اشتغال به حضور در همایش و  سفر و دید و بازدید و ... از سر ناکارآمدی مدیریتی و وامدار جریان اصلاحات بودن! 

4- غیب شدن حجم اینترنت خریداری شده از شرکت های خصوصی و اخذ وجوه اضافی در مخابرات در قم و ...با درج ارقام غیر واقعی در استفاده از اینترنت 2020 . قبض های تلفن ثابت و همراه هم برابر با استفاده مالک نیست و برخی تلفن را قطع کردند یا مدل پیش پرداخت در خرید اینترنت را انتخاب کردند تا زیر سایه وزیر محترم  به زورگیری مالی به سبک جدید تن ندهند!!
5- از بین رفتن حریم شخصی مردم در اجرای موارد فوق و ناکارآمدی مدیریت کلان در حفظ حقوق مردم
6- الصاق نرخ نامه غیرقابل خوانا و خیلی ریز با لاترین نقطه پست و نیز نرخ نامه غیررسمی با خودکار!! به بولتن صندوق های شخصی شعبه ... قم و ... و امتناع از ارائه شماره حساب بانکی در شرکت پست قم در صندوق های شخصی با افزایش هزینه مکرر و بدون افزایش کیفیت با اعلام تعیین نرخ ها از سوی مسئولین شرکت در تهران!!

7- افزایش چندین برابر هزینه خدمات پستی و ایجاد گرفتاری بر مردم در ارسال. 
مردم پول ندارند و دولت 11 بدون توجه به درد اصلی مردم، وعده افزایش خدمات و صعود مکرر نرخ ها می دهد.قدری در خیابان های جنوب شهر تهران و قم و... راه نمی روند تا خریدهای مردم را که گوجه فرنگی نیم کیلو کدو نیم کیلو گوشت چرخ کرده 250 گرم پنیر 250 گرم ... هست و ... را ببیند آخر مال این طرف ها نیستند این وضعیت به مخیله تیم اقتصادی محترم هم خطور نمی کند. فکر می کنند مشکل داران فقط کمیته امداد و بهزیستی هستند که خدمات دریافت می کنند!!

8- ...

ثبت شده توسط : منصوره وطنی

نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :
بالای صفحه اصلی