کد خبر : 267252

ویروس کرونا بی دعوت نیامده و در مساجد و اماکن متبرّکه فقط برای نماز بسته هست!

با توقّف وتجمّع در یک فضا برای امورغیراز نماز، وزارت بهداشت و سازمان کشتار جهانی هیچ گونه اعتراض و ممانعتی نکرده است، چون یکی ازاهداف اصلی جنگ بیولوژیک با انتشار ویروس کرونا و نیز جنگ نرم، مقابله طویل المدت با شعائر دینی و تبلیغات مستقیم اماکن متبرّکه و مساجد هست، که مدام تمام رشته های دشمنان اسلام را پنبه می کند.

جریان اصلاحات متّصل به دشمن ازانتشار این مطلب در بخش امر به معروف و نهی ازمنکر صفحه اصلی از زمان بارگذاری در 1399/1/25 00:19 ممانعت نموده و در شبکه اجتماعی ایتا لینک این صفحه را جهت عدم دسترسی کاربران تغییر دادند، و با این عمل صحّت مطالب  و به هدف خوردن را تأئید و امضاء نمودند! ساعاتی قبل با اقدام نگارنده نمایش داده شد. هنوز لینک به محض قراردادن در جایی دیگر تغییر می یابد!! ریز شدن خط از سوی نگارنده نیست. با این گونه اعمال فقط عرض خود می برند و زحمت ما می دارند. در طول تاریخ بشریّت هر گز با بستن قلم ها و زبان ها واقعیّت ها و حقایق پنهان نمانده و نخواهند ماند.

امر به معروف و نهي از منكربه تأسي از سيدالشهداء 

(أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَي)؛«آيا نمي دانيد که خدا مي بيند؟» علق /۱۴

از نظر وزارت بهداشت و وزیر بهداشت دولت اصلاحات متّصل به دشمن مواجب بگیر از بیت المال ایران، ولی زیردست و کارمند دست به سینه سازمان بهداشت جهانی صهیونیستی قاتل ملّت های جهان به ویژه مسلمانان، بعد از ممانعت ازاقامه نمازجماعت و ورود به اماکن متبرّکه و مساجد و بستن درها به دستورسازندگان ویروس کرونا، با بازگشایی و توقّف وتجمّع عدّه ای در فضای بسته که برای همه مردم و اینگونه اماکن برای ادای نمازممنوع هست، درامورخیروامدادرسانی اشکال بهداشتی نداشته و کسی به کرونا مبتلا نمی شود! فقط در صورت اقامه نماز جماعت حتّی با رعایت کلیه ضوابط بهداشتی که قبل از مسدودی انجام می شد، اشکال فراوان در حدّ مرگ قریب الوقوع دارد!                                                         اخیرا اماکن متبرّکه و مساجد باز شده و افراد زیادی درکنارهم دربرخی موارد بدون فاصله یک متری و برخی بدون ماسک مشغول امدادرسانی هستند، الحمدلله همگی سالم بوده وغلط بودن ادّعای ابتلای قطعی به کرونا و مرگ که مکرر گفتیم ثابت شده و می شود، ولی اگرهمین افراد رو به قبله کمتراز 20 دقیقه با فاصله 70 سانتی از هم از هر طرف با ماسک و دستکش  و جانماز شخصی نماز بخوانند، ویروس کرونای هوشمند قطعا دچار ویروس کرونا و مرگ حتمی خواهند شد!!!                 با توقّف وتجمّع در یک فضا برای امورغیراز نماز، وزارت بهداشت و سازمان کشتار جهانی هیچ گونه اعتراض و ممانعتی نکرده است، چون یکی ازاهداف اصلی جنگ بیولوژیک با انتشار ویروس کرونا و نیز جنگ نرم، مقابله طویل المدت با شعائر دینی و تبلیغات مستقیم اماکن متبرّکه و مساجد هست، که مدام تمام رشته های دشمنان اسلام را پنبه می کند. متأسفانه  در اثر بیگانه پرستی دولت اصلاحات وذلّت در برابرسازمان های جاسوسی دشمن، و بی توجّهی به اهداف جنگ بیولوژیک توأم با جنگ نرم کاملا موفق شدند به طوری که حسن روحانی به راحتی اعلام می کند به این زودی ها حرم باز نخواهد شد!

چرا فقط حرم رضوی و حضرت معصومه سلام الله علیها و جمکران و سایر اماکن متبرّکه زیارتی قرنطینه مطلق شد؟!

در حالی که امریکا و... کلیساها را تعطیل نکرده، وامورمعنوی در وضعیّت بحرانی را ضروری می دانند، درایران اسلامی قبل ازتوقّف ناوگان اتوبوسرانی و مترو که حال مکرر وزارت بهداشت اعلام مرکز شیوع در این مراکز را می کند، و نیز قبل بستن سینماها و تفرجگاهها و مراکز گردشگری، اوّل سراغ تعطیلی اماکن متبرّکه رفتند! یعنی فقط باید اماکن معنوی تعطیل می شد. مسئولین دولتی ومذهبی با ندیدن یا ... پس پرده ها مجدد از دشمن هزارچهره رودست خوردند!


                                             

چرا غربالگری در روز اوّل و دوّم روزانه ده میلیون نفرانجام شد، ولی از روز سوّم تاکنون، علیرغم مهیّا بودن همه گونه آمادگی برای افزایش تعداد مبتلایان، بنابراعلام روزانه کمتر از یک و نیم میلیون غربالگری می شوند. بعد از دستور عدم کاهش شتاب در فعالیّت ها توسّط مقام معظّم رهبری در نوروز، فقط یک روز این دستور اجرا و ده میلیون نفرغربالگری شد؟! 

چرا تعمّد در معطّل کردن کشور و مردم از سوی وزارت بهداشت بسیارعیان ولی همچنان در حال اجرا هست؟!! آیا علت اصلی معطّلی های خسارت بار، اجرای دستورات پیدا و پنهان سازمان کشتار جهانی نیست؟ 

در حالی که متخصصان مؤمن انقلابی با تلاش شبانه روزی درصدد رفع مشکلات ناشی از کرونا با ساخت دستگاههای لازم در تأمین سلامتی مردم و بازگشت کشور به وضعیّت عادی با رعایت مسائل بهداشتی هستند، ولی وزارت بهداشت براساس آموزش های مضحک سازمان بهداشت جهانی، مدام همه مردم را ناقل ویروس کرونا اعلام می کند بدون این که علامتی داشته باشند، این ادّعا مثل این است که بگویند سمّی داخل بدن همه مردم وارد شده است، ولی به خود فرد صدمه نمی زند، ولی همین سمّ به دیگران منتقل و ممکن است، بعضی را تا حدّ مرگ بیمار کند!! آیا عقل بچه هفت ساله هم چنین ادّعای غیرمعقول را می پذیرد؟ چرا وزارت بهداشت فاقد بصیرت و دشمن شناسی و زیردست سازمان جاسوسی جهانی، در پروژه کرونا هراسی علیه مردم خود شریک شده است؟

آیا اهداف اصلی ازانتشار ویروس کرونا در جهان کاهش جمعیّت از نوع فقیردرکشورهای پیشرفته و مقابله بیولوژیک با کشورهای جهان سوم ومستقل نیست، که قطع روند قرنطینه و فاصله گذاری مانع اجرای همه عملیّات روانی و اقتصادی و جمعیّتی و... سازندگان ویروس کرونا می شود، لذا سازمان کشتار جهانی اعلام نمود درصورت قطع قرنطینه و فاصله گذاری و برگشت به وضعیّت عادی، مرگ درانتظار مردم خواهد بود، و وزیر و وزارت بهداشت غربزده ذلیل در برابر سازمانهای قاتل ملتها، مطیع قاتل ملت های آزاده در خاک ایران اسلامی با مردمی آزاده و نمونه در جهان، ظاهرا نگران جان و سلامتی مردم ایران هست؟!!! سیمای دولتی نیز مکرر افاضات این سازمان جاسوسی قاتل ملتها را پخش می کند!

دکتر حمیدرضا مقصودی:◀️ همان مدیرکل سازمان بهداشت جهانی که گفته بود کشندگی کرونا از آنفلونزا کمتر است امروز مصاحبه کرده که کشندگی کرونا ده برابر آنلفونزا است!

⏪مطابق با آمار همین سازمان، در سال ۲۰۱۸،  ۳ تا ۵ میلیون نفر به آنفلونزا مبتلا شده اند که ۶۵۰ هزار نفر از آن ها مرده اند. یعنی ۱۳ تا ۲۱ درصد. مطابق با آمارهمین سازمان، تا کنون ۱میلیون و ۹۰۰ هزار نفر کرونا گرفته اند که ۱۲۱ هزار نفر از آن ها مرده اند. یعنی ۶ درصد. حال این که چگونه ۶ درصد، ۱۰ برابر ۱۳ تا ۲۱ درصد است را الله عالم است! گویا استرس کرونا این ها را گیج کرده است یا این که کاسه ای زیر نیم کاسه است! 

                                                   ویروس کرونا بی دعوت نیامده و در مساجد و اماکن متبرّکه

علت تناقض گویی های حسن روحانی با وزارت بهداشت چیست؟

علت بازی سخنگوی وزارت بهداشت با سابقه درخشان در فتنه سال 88 در زمین دشمن و دخالت در امور سیاسی و روابط چین و ایران از تریبون وزارت بهداشت چیست؟ آیا این عملکرد نشانگر تداوم فعالیّت های ضدانقلابی وی علیه کشور و مردم ایران نیست؟ چرا با عملکرد عیان، هنوز سخنگوی وزارت بهداشت مانده و اجازه سخنگویی در سیما را دارد؟

چرا وزیر بهداشت زیردست سازمان جاسوسی بهداشت، در مجلس اصلاحات گفت: "امروز، روز ریشه یابی منشأ ویروس کرونا نیست بلکه روز مبارزه تمام عیار با این ویروس است." آیا بچه ها هم نمی دانند، برای مبارزه با هر چیزی باید موضوع را شناخت و ارزیابی کرد تا مبارزه نتیجه مطلوب دهد؟! آیا وظیفه وی مشغولیّت کشور و مردم به مدّت طولانی به مبارزه نیست تا اهداف سازندگان و منشاء ویروس محقّق شود؟! آیا جواب این حرف وزیر بهداشت، حرف دیگر وی نیست که گفت: برای ما از قبل مشخص بود که یک ویروس کشور و مردم ما را گرفتار خواهد کرد" آیا وزیر بهداشت اطلاع دقیقی از منشاء ویروس کرونا در ایران نداشته که نگران نتیجه دادن ریشه یابی هاست؟! چرا با اطلاع کامل وزیر بهداشت از گرفتاری کشور و مردم، آمادگی لازم را ایجاد نکرد که بعد از گرفتاری، تولید ماسک ودستکش و... شروع شود؟ چرا وزیر بهداشت، بعد از شیوع کرونا در چین، مکررهمه گونه آمادگی در کشوررا اعلام نمود؟ 

آیا محتکران دانه درشت نیزهمچون وزیر بهداشت از قبل اطلاع داشته و با ویروس کرونا هماهنگ بودند که به محض اولین ابتلا کلیه لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم و کادر درمان در کلّ کشور احتکارو نایاب شد؟!!

چرا از سویی معاون درمان تأمین اجتماعی استان قم می گوید: "خوشبختانه بیمارستان امام رضا(ع) تأمین اجتماعی قم از حالت کرونایی خارج شده و به حالت عادی خدمت رسانی بازگشته" ونیزاکثر مسئولان و نیز در رسانه ملّی اعلام کاهش زیاد مبتلایان و فوتی در قم را نمودند، ادارات نیزباز شده، ولی هنوز ناوگان اتوبوسرانی قم همچنان ازاواخر اسفند تاکنون متوقّف هست؟ چرا شهر قم و مردم قم مغضوب برخی شده است؟ چرا به اذعان همه مسئولین ذیربط میزان ابتلا در مراکز زیارتی قم و مشهد و... بسیار کم بوده، ولی همچنان تعطیل هست؟ آیا وزیر بهداشت زیردست سازمان کشتارجهانی منتظر دستور گشایش از سوی قاتلین ملتهاست؟

چرا علی لاریجانی و حسن روحانی ببیش ازسه هفته ناپدید شدن از شروع شیوع کرونا، مجلس را تعطیل کرد ولی با اعتراض همه، علت تعطیلی را دستور وزیر بهداشت اعلام نمود؟! آیا یکی از چندین دلیل تعطیلی دولت و مجلس شورای اسلامی و ناپدید شدن رئیس دو قوا، ممانعت ازاعلام عمومی گزارش تفریغ بودجه سال 97 دیوان محاسبات نبود که ریاست قوه قضائیه بعد از دریافت گزارش در سال 99 دستور پیگیری قضایی دادند؟!

مملکت بیش ازسه هفته نه رئیس جمهورداشت و نه دولت و نه مجلس، ولی درگیر ویروس کرونا فقط با مدیریّت وزارت بهداشت با دستورسازمان جهانی بهداشت! آیا ناپدید شدن رئیس دو قوای مجریه و مقنّنه  در بحرانی ترین وضعیّت کشور در طول چندین دهه، قابل بررسی از سوی نهادهای نظارتی نیست؟ چراهنوزعلت ناپدید شدن رؤسای دوقوا با سکوت غیرعادی رسانه دولتی برهمگان نامعلوم مانده است؟! آیا علت عدم صدور حکم ریاست سازمان پدافند عامل سردار جلالی با مسئولیّت قانونی با شرح وظایف بسیار روشن و واضح در وقوع جنگ بیولوژیک و جنگ نرم علیرغم انجام وظایف از دی ماه سال 98 در مرحله پیش بینی و پیشگیری، جهت عضویّت در ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا پاسخ این سؤالات نیست؟ 

چرا علی لاریجانی بعد از پیدا شدن بسیارهراسان ونگران بود وهردو مدام جلوی دوربین سیمای دولتی بودند؟ چرا حسن روحانی از انجام وظایف قانونی خود امتناع نمود که مقام معظم رهبری مجبور به ورود به موضوع شد؟ آیا توقف فعالیّت مجلس شورای اسلامی فقط با نظرعلی لاریجانی نبود که با ابتلا به ویروس بسیارهوشمند کرونا از نوع ضعیف! وبهبودی درکمترین زمان! برخلاف معمول مثل معصومه ابتکار، بدون نیاز به بیمارستان، فعالیّت مجلس شروع و وزارت جهاد کشاورزی که چندین ماه معطل و فاقد وزیر مانده بود، تعیین تکلیف شد؟ 

آیا علّت اصلی اعلام رسانه ای با افتخار!ابتلاء به ویروس کرونا از نوع ضعیف! ازجمله معصومه ابتکار و حریرچی معاون وزیربهداشت و برخی دیگر ازاصلاحاتی ها، اعتراف تلویحی کارما نبود و خودمان هم گرفتار شدیم نیست؟!

برهمه نیروهای مؤمن انقلابی لازم هست، جهت پیشگیری ازعواقب سوء بیشتر، عملکرد علی لاریجانی وحسن روحانی را زیرنظر و بررسی دقیق قرار داده و اقدام و روشنگری لازم صورت گیرد.

چه عامل یا عواملی در بیمارستان های درگیر کروناموجب شده، طلاب جهادی حتی در حمام و... وغسالخانه ها با ارتباط بسیارنزدیک با بیماران کرونایی الحمدلله همگی کاملا سالم بوده ولی برخی کادردرمان پزشک و پرستاردرحدّ معاینه و دارو به بیمار نزدیک شده و در فضای اتاق قرار گرفتند، در اثر ابتلاء به ویروس کرونا فوت شدند؟ این مهم قابل بررسی دقیق و فوری هست. 

آنچه اظهر من الشمس هست این که، ویروس کرونا بی دعوت و غریبانه وارد کشور نشده و همراهانی از خارج و داخل کشورداشته و به طورغیرعادی فقط به کلان شهرهای خاص از جمله قم و مشهد وتهران ارادت زیادی داشته و در زمان های معیّن به مکان های معیّن هم سفر کرده است! لذا، وقوع جنگ بیولوژیک توأم با جنگ نرم قطعی هست.

یکی از دلائل اصلی بی اعتنایی تعداد قابل توجّهی از مردم و راننده ها وضعیّت مشهود برهمگان هست. منشاء اصلی اعتماد فقط صداقت و یکرویی و فاقد دوگانگی رفتار و گفتار هست.

بزرگی می گفت عجب روزگاری شده به جای این که رئیس جمهور و دولت و مجلس مواظب مردم باشند، باید مردم مواظب رئیس جمهور و دولت و مجلس باشد تا فتنه به پا نکنند و دردسر درست نکنند!!!

 

 معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم برکنار شد!

 "دکتر سیدحسن عادلی پس از مصاحبه با برنامه اینترنتی «به وقت قم» و افشای اینکه همزمان با قم ۱۵ استان گزارش کرونا داشتند و اگر اصرار پزشکان باشرف قم نبود، شیوع کرونا آشکار نمی شد، ايشان در روز یکشنبه 24 فروردین از سرپرستی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم برکنار شد. 

دکتر عادلی گفته بود: ما در ۳۰ بهمن ماه، موارد مشکوک به کرونا را آزمایش کردیم و به تشخیص رسیدیم. در صورتی که اگر استانهای دیگر نیز برخلاف پروتکل های وزارت بهداشت، از موارد مشکوک آزمایش می گرفتند، یقینا به عفونت کرونا ویروس می رسیدند. 

بنابراین مهمّ ترین جرم این دکترعزیزقمی افشای دروغ دولت " قم منشأ کرونای کشور" بوده است. در این مدت چقدر به مردم قم جفا شد و چه توهین هایی شنیدند! جا دارد مردم قم از دکتر عادلی تجلیل و از دولت روحانی و شخص رئیس جمهور شکایت کنند.

دکتر عادلی، فوق تخصص ریه و رییس سازمان نظام پزشکی استان قم است."

بدین وسیله، نگارنده به عنوان کارشناس مذهبی و مدافع اسلام وانقلاب و خادم مردم ایران، از جناب آقای دکترسیّدحسن عادلی پزشک مردمی و با وجدان اخلاقی بسیاربالا و افتخارآفرین جامعه پزشکی ازاقدام شجاعانه در مراقبت از جان و سلامتی مردم قم وعمل به قسم خود در شروع طبابت، نهایت سپاس و تقدیر را داشته و آرزوی توفیقات روزافزون را داشته و برکناری به دلیل انجام وظیفه شرعی و قانونی را تبریک می گویم. انّ الله معنا  

ثبت شده توسط : منصوره وطنی

نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :
بالای صفحه اصلی