615رکورد در مدت زمان 0.015ثانیه
عبارت مورد جستجو :
این خط کش معمار کبیر انقلاب هست؛ تاکنون بارها صحت این سخن حکیمانه حکیم فرزانه را دریافتیم. حضرت امام خمینی(ره) : " اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود بدانید کارتان صحیح است "
چرا نامزد مورد تأئید شورای نگهبان مورد تأئید دشمنان اسلام هم هست؟ چرا بی بی سی فارسی از روحانی و جهانگیری حمایت می کند؟ این دو کدام یک از مشکلات دشمنان اسلام را رفع کرده یا خواهند کرد؟
امـروز، دشمنانِ قسم خورده ما، فرزندان معاویه بن ابی سفیان و عمروعاص ها، به طور مصمّم، عزم نابودی قرآن کریم دارند و راه یزیدبن معاویه را دنبال می کنند.
ضرورت آگاهی مردم از پروژه موسوم به 2020 یا موج سوم دموکراسی در سه مقطع ده ساله، جهت شناخت دقیق موقعیت فعلی و مقابله سنجیده و مؤثر و مسدودی مسیر ورود انحرافات در نظام جمهوری اسلامی ایران
با ارزیابی مصداقی در انتخابات 96 انتخاب اصلح با رهنمودهای رهبری میسر می شود.
امروز کشور ما تشنه ی فعالیّت اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال برای جوانان و سرمایه گذاری مطمئن است. و این همه به فضائی نیازمند است که در آن، سرمایه گذار و صنعتگر و عنصر فعال در کشاورزی و مبتکر علمی و جوینده ی کار و همه ی قشرها، از صحّت و سلامت ارتباطات حکومتی و امانت و صداقت متصدیان امور مالی و اقتصادی مطمئن بوده و احساس امنیت و آرامش کنند. اگر دست مفسدان و سوءاستفاده کنندگان از امکانات حکومتی، قطع نشود، و اگر امتیازطلبان و زیاده خواهان پرمدّعا و انحصارجو، طرد نشوند، سرمایه گذار و تولید کننده و اشتغال طلب، همه احساس ناامنی و نومیدی خواهند کرد و کسانی از آنان به استفاده از راههای نامشروع و غیرقانونی تشویق خواهند شد.
آیا این آیات شریفه در نظام سازی سیاسی و اجتماعی؛ ازسوی خداوند مدیر و مدبّر و قهّار و جبّار به آخرین جانشین خود؛ حضرت محمّد صلّی الله علیه و اله نازل نشده است؛ تا چارچوب نظام اسلامی برای مردم مشخص شده؛ و مانع هرگونه زورگویی و قدرت طلبی و سهم خواهی و ویژه خواری و... تحت عنوان هر حزب و گروه و دسته ای در حکومت مشروع دینی گردد؟
قره یاضی در دانشگاه لوس بانوس - متعلق به راکفلر - درخصوص دستکاری ژنتیک آموزش دیده و هم اکنون در مناصب گوناگونی در دولت و نیز در شرکتهای متعدد تجاری، مشغول به فعالیت است.
رأی مردم مشروط به عمل به وعده ها هست، لذا، رأی مردم حقّ الناس و موجب دین بر منتخب مردم و وعده بدون عمل در پای میزان و روزجزا نسبت به همه رأی دهندگان احقاق حقّ خواهد شد، چون، رأی دهنده بر اساس وعده ها رفع مشکلاتی از زندگی و کشور خود را مطمئن و در آینده و کشور خود برنامه ریزی می نماید، در صورت وعده های خلاف واقع منتخب، شکستی را متوجه رأی دهنده نموده، ولی خود به اهداف خود که ریاست و مقام و ثروت و... بوده رسیده است، لذا، در حسابرسی روز جزا، میزان خسارت و شکست رأی دهندگان به عنوان حقّ الناس جبران خواهد شد.
آیا وجود دستوری از سوی خالقمان ؛ بر مخلوق خود انسان را؛ باور و دستورات را یاد گرفته ایم؟ آیا در یک سال؛ لحظاتی؛ عمل خود را از منظر دوربین ها؛دیده ایم؟ آیا برای جبران خطاها؛ و حذف در این دوربین ها؛ توبه کرده و کارنامه خود را زیباسازی کرده ایم؟ چند بار قبل از هر فکر و اقدامی ؛ به یاد این دوربین ها افتاده و فکر و عمل مان را با دستور خدا تنظیم کرده ایم؟
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی