کد خبر : 266934

داروی ویروس کرونا در طبیعت ولی وزارت بهداشت دنبال معالجه با طبّ شیمیایی غربی؟!

چرا وزارت بهداشت ایران برخلاف سایر کشورها، با طبّ سرزمین خود حتی بعد از انقلاب اسلامی ایران، مخالف و برده دست به سینه طبّ شیمیایی غربی با عوارض متعدد و ناتوان در درمان قطعی بیماران می باشد؟

چرا وزارت بهداشت ایران برخلاف سایر کشورها از جمله چین، با طبّ سرزمین خود حتّی بعد از انقلاب اسلامی ایران، مخالف و برده و دست به سینه طبّ شیمیایی غربی با عوارض متعدّد و ناتوان در درمان قطعی بیماران می باشد؟

چرا وزارت بهداشت نظام جمهوری اسلامی به جای تبعیّت از طبّ اسلامی و طبّ سنّتی ایرانی که در هردوعلاوه بر شناسایی دقیق وضعیّت بیمار و آثار ویروس کرونا در جسم انسان، داروی درمان قطعی را تشخیص  دادند، ولی از سوی وزارت بهداشت دولت اصلاحات و سرسپرده سازمان جهانی بهداشت، جان و سلامتی مردم را وجه المصالحه قرار داده و اجازه طبابت و درمان قطعی بیماران مبتلا به ویروس کرونا را نمی دهند و همچنان به جنگ با طبّ بومی برخلاف چین ادامه می دهند؟

در بیمارستان، پزشکان غربزده چه دارویی به بیماران کرونایی می دهند که تشنگی شدید و کم آبی بدن یکی از دلائل فوت بیماران شده است؟

چرا در زمانی که وقوع جنگ بیولوژیک در ایران از سوی امریکا و اسرائیل قطعی شده، وزارت بهداشت و دبیر ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، دنبال ساخت دارو و واکسن مورد تأئید سازمان جهانی بهداشت! که نقش تعیین کننده در وقوع جنگ بیولوژیک در ایران را داشته و ورود پزشکان بدون مرز به ایران به بهانه کمک! از نوع بررسی میزان آثار کشنده و تخریبی ویروس نیز ثابت نمود، هست؟!!!

چرا نظام جمهوری اسلامی کاملا کشورمستقل دنیا، باید زیردست سازمان کشتارجهانی و دشمنان اسلام و ایران باشد؟

قطعا مردم ایران، فقط واکسنی را استفاده خواهد نمود که توسّط متخصّصان ایرانی در داخل ایران ساخته و تولید انبوه شده باشد.

چین با آن همه جمعیت، با استفاده از انواع طبّ موجود در چین، شیوع ویروس کرونا را مهار و در کوتاه ترین زمان ممکن، کشور را به حالت عادی درآورده و مانع ورشکستگی اقتصادی که هدف اصلی امریکا از جنگ بیولوژیک بوده شد، ولی طولانی کردن غربالگری و بیش از یک ماه تعطیلی کشور در ایران، به دست به ظاهر خودی های اصلاحات، برخی اهداف دشمن را برآورده کرده و می کند!!

نمونه هایی از پژوهش هایی که توسّط دانشمندان مؤسسات معتبرعلمی جهان بر روی اثرات شگفت انگیز اجزای تشکیل دهنده داروی امام کاظم علیه السلام، شامل شکر قرمز، مصطکی، هلیله سیاه و رازیانه، انجام شده است.

1 منتشر شده در سپتامبر ۲۰۱۳ در مجله ساینس دایرکت:

بررسی اثرات آنتی اکسیدانی شکر سرخ توسط محققین دانشگاه کشمیر و سانتاماریای برزیل

2 پژوهشی توسط محققین دپاتمان بیوشیمی و انستیتوی ملی تحقیقات هند

👈پیرامون :

بررسی و اثبات اثر آنتی اکسیدانی رازیانه و احتمال اثر بخشی رازیانه در التهابات ناحیه فوقانی جهاز تنفسی و جهاز هاضمه

3پژوهش منتشر شده در آگوست ۲۰۱۳ در در بایو مد و در نشریه های تحقیقات زیست شناسی دارویی انگلستان، آلمان، آمریکا.

انحام شده توسط دانشمندان مؤسسه ملی واکسیناسیون و کودکان کانادا، دپارتمان میکروبیولوژی و ایمونولوژی دانشگاه دالهاوزی در کانادا، دانشگاه پزشکی کاهسیونگ در تایوان، دانشکده پزشکی و دانشکده داروسازی دانشگاه چیانان در تایوان ، دانشگاه علوم پزشکی تایپه در تایوان و...

👈پیرامون :

اثرات گسترده تانن های موجود در «عصاره  اتانولی میوه هلیله سیاه» بر طیف وسیعی از ویروس هایی که به وسیله پلی ساکارید های خطی گلیکوزآمینوگلیکان وارد می شوند، شامل ویروس های سرخک، هپاتیت سی، ایدز، آنفلوانزا، تبخال ها، سندرم حادّ تنفسی و ...

4پژوهش منتشر شده در فوریه ۲۰۱۷ در مجله علمی بایومد و نشریه موسسه تحقیقات پزشکی و درمان های تکمیلی هامبورگ آلمان.

توسط دانشمندان انستیتو ملی ایمونولوژی هند و وزارت بیوتکنولوژی هند و دانشکده بیولوژی سلولی سارلند هامبورگ

👈پیرامون :

بررسی و اثبات اثر ضد ویروسی و ضد التهابی میوه گیاه هلیه سیاه، بر روی ویروس ایدز و اچ پی وی1 و اچ پی وی۲ «با همه گیری ۵۰۰ میلیون نفر» و آنفولانزا و بررسی و اثبات برتری چشمگیر اثر تانن های اسیدی «میوه گیاه هلیله سیاه» نسبت داروی آنتی ویروس آسیکلوویربه میزان ۲۰ تا ۲۹۰۰ برابر بیشترو اثر  ضدعفونی کننده و ضدرادیکال آزاد، و فعالیّت ضد سرطان زایی، و فعالیّت محافظت کننده کبدی و قلبی ، فعالیّت ضد دیابتی، فعالیّت ضدباکتریایی ،فعالیّت ضد قارچی و ویروسی ، بهبود تحرک روده و فعالیّت ضد زخم و ضد آلزایمر وغیره .

5 پژوهش منتشر شده در آپریل۲۰۱۲ در نشریه علمی فارماکوگنوزی ریسرچ ، و نشریه مؤسسه ملی اطلاعات بیوتکنولوژی ایالات متحده آمریکا (زیرمجموعه مؤسسه سلامت ملی آمریکا):

پژوهش انجام شده توسّط پژوهشگران موسسه ملی تحقیقاتی مصر، و دانشگاه حروان قاهره، و مؤسسه ملّی تحقیقات گیاهان دارویی عربستان سعودی

👈پیرامون :

بررسی و اثبات اثرات آنتی اکسیدانی ترکیبات فنلی و عصاره های متانولی رازیانه و اثرات محافظتی آنها در برابر «اثرات سمی» پاراستامول، و همچنین اثرات ضد التهابی در سوء هاضمه و اسپاسم دستگاه گوارش و بیماریهای قلبی عروقی و سرطان و «مهار التهاب دستگاه تنفسی فوقانی

لینک دسترسی به مقاله در سایت اصلی

6 منتشر شده در سپتامبر ۲۰۰۸ در مجله تحقیقات زیست شناسی دارویی انگلستان توسّط محققین یک موسسهٔ تحقیقات علمی مراکشی و دپارتمان گیاه شناسی دارویی دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا و دپارتمان پاتولوژی و علوم آزمایشگاهی دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا.

بررسی و اثبات اثر ضد ویروس مصطکی و سایر گیاهان دارویی مورد مصرف مردم مراکش

7 پژوهش منتشر شده در نشریه ایروپین ریویوانجام شده توسط پژوهشگران دانشکده فارماکولوژی دانشگاه مازندران ایران.

اثر آنتی اکسیدانی و ضد التهابی صمغ گیاه درخت مصطکی