کد خبر : 266189

نامزدهای انقلابی برای انتقام سخت انصراف ندهید

این بازی لیست ندادن و عدم وحدت ساختگی و صرفا حربه ای برای حذف نامزدهای انقلابی هست. برای مقابله با هرگونه نفوذ دشمن در مسیر انتخاب اصلح و پاسداری از خون شهید سلیمانی انصراف ندهید. در صورت انصراف و تکرار مجالس قبلی، مدیون مردم ایران و شهدا بالاخص شهید سردار سلیمانی هستید.

نامزدهای انقلابی انصراف ندهید، عدم وحدت اصلاحاتی اصولگرا جنگ زرگری برای حذف نامزدهای نخبه و فرهیخته انقلابی از انتخابات مجلس یازدهم هست.

هماهنگی پنهانی اصولگرا و اصلاحات متصل به دشمن و هر دو ساخت دشمن بازی عدم توافق حداکثری راه انداختند تا نیروهای تازه نفس نخبگان و فرهیختگان اصلح برای دلسوزی و ایجاد وحدت و حیاط خلوت خود در کل کشور مجدد سکان مجلس شورای اسلامی را به دست بگیرند.                                                                                                     

 این بازی لیست ندادن و عدم وحدت ساختگی و صرفا حربه ای برای حذف نامزدهای انقلابی هست. برای مقابله با هرگونه نفوذ دشمن در مسیر انتخاب اصلح و پاسداری از خون شهید سلیمانی انصراف ندهید.

در صورت انصراف و تکرار مجالس قبلی، مدیون مردم ایران و شهدا بالاخص شهید سردار سلیمانی هستید.                  

   اکنون جنگ نرم در حال اجرا برای تصاحب مجدد رکن اصلی نظام با حربه دعوای اصلاحاتی و اصولگرا هست. به هوش باشیم.       

                                                  

                                                                                                                                                               

سخنی از دل مردم با انواع گروه ها و انواع جبهه ها و اصولگراها و اصلاحاتی و متحد و... 

لحظه ای درنگ ؛ لحظه ای تأمل و نگاهی به پشت سروظاهر و باطن خود.

گویا همگی مدعی تمکین از راه امام و ولایت پذیری و اعتقادعملی به ولایت فقیه ؛اگر چنین است ؛ امام خمینی از دادن لیست انتخاباتی منع کردند.

از اول انقلاب تاکنون معمارکبیر انقلاب تنها ملاک تعیین کننده و میزان در انتخابات را رای مردم اعلام کردند؛ا تاکنون مردم با هشیاری کامل تمام عملکرد ها رارصد کرده ودر انتخابات تعیین صلاحیت و یا ردّ صلاحیت کردند.

مقام معظم رهبری آنچه لازم بود گفتند؛ اما آنچه عمل می شود جزاین است که گفتند.                                                     

اگر قصد خدمت در راه خداست عرصه برخدمت در سراسر کشور مهیاست؛ لازمه خدمت فی سبیل الله گروهی مقابل گروهی دیگر قرار گرفتن و فضای شاد کشور را به جنگ قدرت تبدیل کردن و... نیست.

این مردم خون دادند تا مجلس شان خانه ملت باشد نه خانه احزاب ؛فرمانده خانه ملت  ولی فقیه باشد وملت ایران .پس تخریب گروهها و یارگیری وتخریب یکدیگریا رئیس جمهور قانونی ومنتخب مردم ایران به خیال کسب آرا بیشتر؛ تنها خیالی است آشفته.این همان نقشه ای است که دشمن برایت کشیده و تو خوب اجرا می کنی.به هوش باش.

مردم ایران با هیچ کس عقد اخوت نبسته است. در این چهار سال هرچه کردید همه دیدند و خود ندیدید؛ نتیجه رد صلاحیت را از دست مردم دریافت خواهی کرد.

تاریخ همه کشورها نشان داده؛ خاصیت گروه بندی ووابستگی به هر چیز وکسی این است که عملا به جنگ گروهها وعملیاتی برای حذف رقیب و درشت نمایی عیوب دیگران وریزنمایی عیوب خود منجرمی شود.اگر برای خدا مجلس را انتخاب کردی؛ چرا با خدا وائمه علیهم السلام گروه تشکیل نمی دهی که توان چندین نفررا بیابی وچشم و گوشت و زبانت مرضی خدا شود.فقط با این گروه دشمن شکن خواهی شد و توفیق زمینه سازی ظهور و رفع ظلم.

    لحظه ای تأمل کن

بنابراین هرکس واقعا با خدا عهدی بسته برای خدمت به مردم شریف ایران تحت رهبری ولایت فقیه؛ توانمندی و برنامه ها و راهبردهای اصلاحی را در رفع معضلات و...بگوید که این کارسازتر است و مایوس کن دشمن.

این انتخابات امتحان الهی هم برای انتخاب کنندگان هم برای انتخاب شوندگان هست. وجود اهداف و نیّات پیدا و پنهان و هوای نفس سرنگونی نظام هست. عبرتها زیاد بوده وهست.

                                                                     میزان رأی ملت است


                                               


  لحظه ای درنگ کن شاید میزان سوزش دل امام زمانت را درک کنی

اگر برای خدا اجرای اسلام و زمینه سازی ظهور می خواهی وارد خانه ملت شوی این راهش نیست. مردم فریب نمی خورند چون برای خدا رأی می دهند.

لحظه ای درنگ کن اگر الان امام ظهورکند؛آیا سربلند و با افتخار به استقبالش می دوی یا سرافکنده دنبال گوشه ای که نه مردم ببیند نه امام زمان!

لحظه ای درنگ کن؛ دوربین خدا کمترازثانیه را به تصویر می کشد و پای میزان نشانت خواهد داد. 

                                             والسلام علی من التبع الهدی    

 انتقام سخت انتخاب اصلح


ثبت شده توسط : منصوره وطنی

نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :
بالای صفحه اصلی