در احراز صلاحیّت نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری و وزراء و شورای شهر، قوانین شرع و قانون اساسی و دستورها و رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باید ملاک و دستورالعمل اجرایی بوده؛ وادّعای کلامی پیروی از ولیّ فقیه مصداق التزام عملی از ولایت فقیه نباشد.
حاکمیّت حزبی درقوای سه گانه در سه دهه اخیر، معضلات عدیده ای را رقم زده و مسیر پیشرفت و توسعه کشور را کند ودر برخی موارد ازجمله عدالت قضایی واجتماعی را مسدود واستقلال فرهنگی وفکری را به عضویّت دراحزاب نانوشته مطیع دشمنان اسلام از جمله جریان اصلاحات با عناوین و شاخه های متعدد با یک ریشه در جهت بزرگنمایی تشکیلات سه نفره محدود وعدم همراهی با این گونه احزاب را دارای تبعات اجتماعی و شخصی و شغلی نموده است.
ویژگی های ضروری ذیل، دراحراز صلاحیّت مدیریّت کلان در هر رکن و نهاد و نمایندگی مذکوردر فوق، مردم ولایتمدار و حماسه ساز و پربصیرت وهوشیاروتیزبین ودشمن ستیزایران، نقش تعیین کننده درسرنوشت سیاسی واجتماعی واقتصادی و فرهنگی و... کشور دارد، لذا، باید این ویژگی ها در شخص مدیر و نماینده و ریاست، بدون ذیل پدرو اقوام نسبی و سببی واعتبار موّقت سیاسی و اجتماعی و اقتصادی آنها قرار گرفتن، سالها قبل شکل گرفته و در وجود شخص مشهود باشد:
ویژگی های شخصیّتی و تربیت اولیّه
خلاّق و مبتکروتیزبین و شجاع ونترس
غیرقابل نفوذ و خریداری با عزّت نفس واراده خیلی قویّ به ویژه در برابرجنس مؤنث و تحریکات افزایش مال و ثروت و شهرت و مقام
عدم شخصیّت و تربیت ترسو و بله قربان گووعدم استقلال فکری وعقیدتی وهمواره زیرمجموعه دیگران قرار گرفتن (دراثر تربیت والدین مستبدّ و سخت گیر وخودرأی و خودپسند) با توان بالا و صراحت در نه گفتن در برابراعمال خلاف شرع و قانون ریز و درشت و خلاف خواست عموم مردم
عدم شخصیّت مستبدّ و زورگو و خودرأی و خودپسند
- دارای زندگی و رفاه در حدّ اکثریّت مردم در خود و والدین و پرهیز از انتخاب و انتصاب مرفّهان بی درد و تشنگان ثروت و مقام و شهرت
- عدم وجود اثری از فرهنگ ومدیریّت مستبدّانه در سوابق خود. اگراشکالی به جا و منطقی براساس شرع و قانون درمسئولین اجرایی دید به جای جنگیدن و اردو کشی و حذف آنها و اجرای فرهنگ مغایر با شرع و قانون پاشومن بشینم، همچون جریان اصلاحات دردو دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد؛ با ارائه برنامه های راهبردی و وضع قانون و مقررات عادلانه، نقدهای صمیمانه و درگوشی به جای لشکرکشی رسانه ای وتخریب و خودتعریفی و... کمک کند تا دیگران بهتر خدمت کنند.
- ...
ویژگی های اعتقادی و اخلاقی
تمکین درعمل و اعتقاد ازقوانین متعالی اسلام و قانون اساسی و پرهیز از شرع زدایی و قانون زدایی درمجموعه خود
- در اعمال و رفتار وافکارمشهود حداقل در20 سال گذشته درتدیّن وانقلابی عملی و پاکدستی
- قبل از نمایندگی و مدیریّت کلان یقین کرده باشد، روزی پای میزان؛ جایی که حاکم و شاهد یکی است؛ هریک ریالی که از بیت المال گرفته؛ هر کلمه که گفته و نوشته و امضا کرده؛ حسابرسی خواهند کرد.
یقین کرده باشد؛ قدرتی که پیدا کرده؛ از خون شهدا و زجرجانبازان و مادر و همسر و فرزند شهداء واستقامت مردم ایران در برابر دشمن بوده و خود کاره ای نیست و چیزی از خود ندارد.
یقین کرده باشد این قدرت فقط برای خدمت و پاسداری از اسلام و انقلاب و خون شهداء ومردم ایران دراختیار وی قرار گرفته است.
ظاهر و باطن خود و زندگی و شغل وی، قبل و بعد از دستیابی به پست های کلان؛ یکسان و از جنس مردم باشد.
برای دستیابی به مدیریّت کلان و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی و شورای شهر، جز به خدا و ائمه علیهم السلام و مردم ایران هیچ تعهدی نداده باشد.
قبل و حین نمایندگی جز برای رفع معضلات و پیشرفت کشور با انجام وظایف قانونی خود و پرهیز از اجرای شرح وظایف نانوشته و گروه بندی و حزب گرایی؛ عملی انجام نداده باشد.
اسم وی جز در گروه خدا و ائمه علیهم السلام و مردم به عنوان یک مسلمان جایی نوشته نشده باشد.
فرهنگ قلدرمأبی وانواع فراکسیون و جبهه ها و اتحادها ومجمع و اصولگراها و اصلاحات و انواع حزب بازی های ساخت دشمن و هوای نفس با اهداف دنیوی را دور بریزد و فقط به وظایف شرعی و قانونی خود و رضایت عموم مردم ایران عمل کند.
مصادیق عینی مدیر و نماینده مردمی و مستقل
مستقل یعنی جز از خدا و حساب روز قیامت از چیزی و کسی نترسد .
مستقل؛ یعنی همیشه عقلش در اختیار خودش بوده و آخرین تصمیم گیرنده پس از مشورت های تخصّصی فقط خودش باشد و امداد و یاری را فقط از خدا بخواهد.
مستقل؛ یعنی دارای استقلال فکری و عقیدتی و عملی صد در صد در کلیه امور شخصی و شغلی و اجتماعی خود
نامزد مستقل یعنی برای به دست آوردن پست و مقام و ثروت و شهرت و... بله قربان گوی احدی نبوده باشد.
مستقل؛ یعنی فاقد صحنه گردان و فرمانده و عوان و انصار پنهان و پشت صحنه و در سایهِ و بدون کانال کشی های متعدد برای پنهان کردن فرمانده اصلی .
نامزد مستقل؛ یعنی حداقل از۲۰ سال گذشته تاکنون؛ بازیگر انواع فتنه ها و بازی های سیاسی نبوده و وارد جنگ قدرت نشده و نقش آفرینی حتی حمایت کلامی وعکس یادگاری!! و... نداشته باشد.
مستقل؛ یعنی اسم او در دفتر هیچ حزب و گروه و شخصیت سیاسی و ... نوشته نشده و وام دار هیچ حزب و گروهی و... نبوده و اکنون نیزنباشد.
نامزد مستقل؛ یعنی هزینه تبلیغاتی خود را از بعضی ها تأمین نکرده و یا از بیت المال برای تبلغات شخصی مایه نگذاشته باشد.
مستقل؛ یعنی فرمانده خود را ولیّ فقیه و مردم را رئیس و ناظر و طلبکار خود بداند و خود را خادم و نوکر مردم ببیند و باور کند؛ رئیس و حاکم بر مردم نیست.
مستقل؛ یعنی در کارنامه وی هرگز جلسه مشورتی و تخصّصی و تصمیم گیری و تصمیم سازی و مصلحت سنجی و تولید مصلحت و... ! با سران احزاب سیاسی و قدرتهای اقتصادی و... وجود نداشته باشد.
مستقل یعنی جان و آبرو و زندگی برکف در راه پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی و خادم مردم شریف ایران
مستقل یعنی عدم عضویّت و هرگونه فعالیّت و وابستگی به شخصیّتها و احزاب و گروه های سیاسی نوشته و نانوشته به ویژه جریان اصلاحات متصل به دشمن طی 30 سال گذشته
مردم ایران مدیر و نماینده ای می خواهند که فقط یک مسلمان باشد.
فقط در گروه متدیّنین و انقلابیون و جهادگران و جبهه جنگ سخت و نرم حضورفعّال داشته باشد.
همه اینها را از عملی که سالها انجام گرفته، به راحتی می توان تشخیص داد. فقط باید به روزها و سال های قبل برگردیم و تاریخ ایران و زندگی نامزد نمایندگی و مدیریّت کلان را ورق بزنیم.
چنین افرادی در ایران بوده و هستند. اگر غبار حزب بازی ها ازکشور زدوده شود، متخصّص متعهّد کم نیست.
در برهه کنونی ایران، و تحقّق وضعیّت بغرنج جنگ احزاب همچون صدر اسلام، وظیفه شرعی همگان حذف دکان حزب بازی از مدیریّت کلان و خرد کشور و قطع ردپا و پیاده نظام ایادی دشمنان اسلام و انقلاب از ایران خانه اهل بیت علیهم السلام هست.
رفع معضلات کشور در گرو شکل گیری مجلس و دولت حزب اللهی و جوان
هر گونه تداوم و عدم مسدودی مسیر مدیریّت و حاکمیّت حزبی در قوای سه گانه و سایر ارکان و سمت ها خیانت به اسلام و انقلاب و خون شهداء و زجر جانبازان و آزادگان وخانواده های آنان و مردم مقاوم و صبور و ولایتمدار مردم ایران هست.
قطعا تداوم حاکمیّت حزب دو نفره تحت هر عنوانی به کلّ ارکان کشور، در انتخاب ها و انتصاب ها دراثر زیاده خواهی و استبداد رأی و زورگویی مستکبرانه به یک ملت آزاده و دشمن شکن، هرآن امکان پایان صبوری و پاسخ لازم از این مردم پرآوازه در شکست انواع حیله ها و دسیسه های دشمن در طول تاریخ ایران از جمله 9 دی سال 88 بعد از فتنه 88 وجود دارد.
فاین تذهبون؟