کد خبر : 264939

چه کسانی در داخل کشور مقصر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی هستند؟

"...هنوز الزامات FATF به تصویب مجلس نرسیده، اطلاعات کشوررا در اختیاراین گروه قرارداده است و اخبار واصله نشان می دهد الزامات FATF در کشور درحال اجراست."
مردم تبریز دفتر شهاب الدین بی مقدار نماینده مردم تبریزو اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی را به دلیل پیشنهاد مذاکره با آمریکا به جای انتقام سخت در مصاحبه با خبرنگار، با شعار "نماینده آمریکا در مجلس" پلمپ کردند.
این نماینده عدم التزام عملی به ولایت فقیه را با این جمله ثابت نموده و نشان داد، شورای نگهبان به دلیل تأئید صلاحیّت لیست ارائه شده توسّط سران اصلاحات، به جای تأئید صلاحیّت فرد، حداقل شرائط نمایندگی مجلس شورای اسلامی را ندارد. انتقام سخت اعلام ولی فقیه هست.

                                              

بعد از شهادت سردارسلیمانی، خون سردار دلها مسیرهرگونه وابستگی به بیگانگان و راه ورودی به مدیریّت کلان کشور و نفوذ در درون نظام بسته شده و فرهیختگان و مردم دیده بان عملکرد همه مسئولین خواهند بود.

                                      

حسن روحانی و دولت قرارداد fatf را برمردم ایران بدون تصویب درشورای نگهبان برخلاف قانون و شرع تحمیل کرده و نظر امریکا را دراعلام تروریست بودن سپاه و سردارسلیمانی پذیرفته و طبق قراردادغیرقانونی تصویب نشده در مجاری قانونی، تعهد می دهد با توقیف اموال، سردار سلیمانی را به آمریکای جنایتکار تحویل دهد تا ذبح اش کند، بعد، با نهایت پررویی به همسر و فرزندان شهید سردار سلیمانی تسلیت می گوید!!! 
شهادت سپهبد سلیمانی تحویل وی به امریکا بود!
آیا دولت و مجلس بازهم چشم شان را به فجایع عیان امریکا و صهیونیستها در ترور سردارسلیمانی خواهند بست و اصرار برتصویب fatf و ادامه برجام و مذاکره خواهند کرد؟!!                                                                        
قتل فجیع سردار سلیمانی از داخل دولت و مجلس شورای اسلامی شروع شد.                                                            عباسی نماینده مجلس شورای اسلامی: 
نظر بسیاری از نمایندگان مجلس نسبت به تصویب لوایح "CFT و پالرمو" تغییر کرده است
عباسی گفت: با رویکردی که کشورهای اروپایی و غربی ها نسبت به ایران داشته اند، اگر مجددا CFT و پالرمو برای رای گیری به مجلس ارجاع شوند به تصویب نمی رسند.  1398/10/03   14:16:31 خبرگزاری خانه ملت                             وی علت اصلی تغییر نظر نمایندگان و بیداری بسیار دیرموقع از خواب سنگین را نگفت!!!
چه عامل فشاری در مجلس شورای اسلامی وجود داشت، روزی سردار مقاومت بین المللی را به عنوان تروریست قبول و تحویل وی به آمریکا را تصویب می کنند! 
امریکا در پی درخواست اجرای قرارداد fatf با ایران که در سکوت خبری از مردم پنهان نگه داشتند، در اوائل سال 98 تحویل فوری سردارسلیمانی و توقیف اموال وی را از دولت ایران خواستار شده و نمایندگان مجلس به دلیل بی اطلاعی!! عموم مردم از پس پرده درخواست امریکا، با مردم ایران همرنگ شده وبسیاری از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی لباس سپاهی می پوشند و علیه امریکا شعار می دهند!!!!                                                                                                       
علی لاریجانی پرچم دار تصویب این قرارداد همچون برجام بوده و دوگانگی رفتار درخانه ملت را ادامه و مردم را بی مایه و بی بصیرت  خیال کردند!
بنابر اعلام دکتر جلیلی از۴۱بند توافق با FATF، تنها ۲ بند آن اجرا نشده؛ بعد عده ای می گویند چرا به آن نمی پیوندیم؟! 
موافقین قرارداد  fetf در دولت و مجلس شورای اسلامی مقصر خون سردار سلیمانی هستند.                                        اسم سردار حاج قاسم سلیمانی در تحریم آمریکایی ها در قرارداد fatf باقی مانده است!!                        
مصوّب کردن تروریست بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و سردارسرافراز ایران سپهبد قاسم سلیمانی درمجلس شورای اسلامی که تصویب شده و الزام به مصادره اموال و تحویل فوری وی به آمریکا طبق قرارداد مصوّب دولت و مجلس شورای اسلامی در سال 95 و97 و 98 با الزام بین المللی انجام شده است!!!!                                               شرح کامل این قراردادها در مصاحبه حجت الاسلام نبویان با شبکه افق سیما و نیزدر کتاب "پرچم سفید تحریم" گردآوری حجت الاسلام سید محمود نبویان قابل مراجعه هست و ایشان اعلام نمودند:
"...هنوز الزامات FATF به تصویب مجلس نرسیده، اطلاعات کشوررا در اختیاراین گروه قرارداده است و اخبار واصله نشان می دهد الزامات FATF در کشور درحال اجراست."

تاریخ انتشار: 13:05 - 20 تير 1397- کد خبر:  ۴۳۵۴۱۴      خبرگزاری میزان

                                            

  انتخاب اصلح با پاسداری از خون سردارسلیمانی با بصیرت و هوشیاری


                                                 
 

ثبت شده توسط : منصوره وطنی

نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :
بالای صفحه اصلی