کد خبر : 255991

سکوت و همراهی چه کسانی موجب تصویب طرحهای مغایر بااسلام و قانون اساسی و فرامین مقام معظم رهبری در مجلس شورای اسلامی می شود؟

اگر یک مدرّس در مجلس شورا وجود داشت، وضعیّت دو دهه اخیر مجلس شورای اسلامی همین بود؟

بعد از انتشار این مطلب، با اخلال در صفحه اصلی سایت، مانع نمایش مطلب در بخش های مختلف سایت شده و مطلب فقط در صفحات داخلی قابل دسترسی بود. حال نیز مانع تغییر متن زیرعنوان در بخش های مختلف صفحه اصلی شده اند! حال نیز تصاویر منتشره گویای وضعیت فعلی مجلس حذف شد، برخی ضرر دیده ها از روشنگری مردم، با شیوه مجرمانه مانع روشنگری شده و تلاش در پنهان نمودن واقعیت های تلخ مشهود از مردم بصیر و زیرک ایران دارند. با بستن زبانها و قلم ها نمی توان واقعیّات اظهرمن الشمس را پنهان نمود.علت حذف مردم از انتخابات، نظر منفی مردم نسبت به جریان اصلاحات و هرگونه بازی های حزبی و جنگ قدرت و ثروت و مقام بوده و هست.  "و مَكَرُوا وَمَكَرَ اللّهِ وَاللّه خَيْرُ الماكِرينَ" آیه 54 سوره آل عمران 
 این مقاله، تحقّق آیه 17سورانفال"وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ" می باشد. فاین تذهبون؟

نتیجه تلاش ها در ممانعت از خلاف شرع و قانون:"با توجه به اینکه شورای نگهبان به این مصوبه مجلس ایراد خلاف شرع وارد کرده، نمی توان این مصوبه را اصلاح کرد و به همین دلیل باید این موضوع را از دستور کار خود خارج کنیم" ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
  








https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/03/07/2020771/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D8%B4%D8%AF

امر به معروف و نهي از منكربه تأسي از سيدالشهداء 

(أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَي)؛«آيا نمي دانيد که خدا مي بيند؟» علق /۱۴

حکمت حضور برخی جان برکفان مدافع دین خدا در جنگ نرم و سخت در آیه 251 سوره  بقره  آمده ، که خداوند  حکیم  و قادر برخی  را  برای مقابله  با انواع  فساد درزمین هدایت فرموده تا  اسلام وامور مسلمین به دست نااهلان  نیافتد:

"وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّـهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّفَسَدَتِ الْأَرْضُ وَلَـٰكِنَّ اللَّـهَ ذُو فَضْلٍ عَلَى الْعَالَمِينَ﴿٢٥١

"و اگر خداوند، بعضی از مردم را به وسیله بعضی دیگر دفع نمی کرد، زمین را فساد فرا می گرفت، ولی خداوند نسبت به جهانیان، لطف و احسان دارد." 

اگر یک مدرّس در مجلس شورا با پسوند اسلامی وجود داشت، وضعیّت دو دهه اخیر مجلس شورای اسلامی همین بود؟
احزاب نانوشته و گروه های سیاستمدار و خواص دشمن پسند با میراث معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی که مجلس شورای اسلامی را در رأس امور کشوراعلام کردند، چه کردند که 1% نیزمجالس دو دهه اخیر، شباهتی به مجلس مورد تأئید امام خمینی در اوائل انقلاب ندارد؟ 
چه عواملی بعد از جنگ تاکنون در ایران در حال ، موجب کنار گذاشتن و حذف رزمنده های زبده جنگ سخت و نرم و جنگ سختو متعهّد و  از مدیریّت های کلان کشورشده است؟ 
آیا علت اصلی شروع بازی های حزبی و وقوع جنگ قدرت و ثروت و مقام و رانت خواری و و شکل گیری و تثبیت و بیت المال را ارثیه پدری انگاشتن و شکاف عمیق طبقاتی و طرح مجدد طبقه فقیر و غنی و استفاده از بدون سهمی در خون دادن و زجر کشیدن و خون دل خوردن در حفاظت از اسلام و انقلاب نبود؟ 
آیا در وضعیّت فعلی ایران و جهان، که همه قدرتها برای نابودی جمهوری اسلامی بپاخاستند، انتخاب مجدد هرگونه حزب بازی با هر عنوان در مجلس شورای اسلامی با عملکرد مشهود بر همگان، خیانت به اسلام و انقلاب و مردم ایران نیست؟
وضعیّت فعلی انتخابات برای مردم ایران که دخالت مستقیم در انتخاب دارند، بسیار مناسب و مطابق با اهداف نظام جمهوری اسلامی هست، تنها چیزی که مخلّ آزادی مشروع مردم در انتخابات هست، ایجاد محدودیّت در انتخاب شوندگان با ارائه لیست انتخاباتی حزب های یک شبه و یک نفره و دنبال میز و بلندگوی عده ای خاص انگشت شمار پشت پرده و نیز درهمین راستا، وجود تخلّفات و جرائم انتخاباتی و تأئید صلاحیّت لیستی به جای فردی تا قبل از سال 92 در شورای نگهبان می باشد، که برخلاف شرع و قانون، عرصه را بر حضور اکثریّتی مردم به شدّت تنگ کرده است.

                                      

                  

     


                            









تکرار تاریخ اسلام در نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران مشابه جنگ احزاب مشهور به جنگ خندق در صدر اسلام با مبارزه همه جانبه دشمنان اسلام با اتّحاد همه قبائل و احزاب و گروه ها در نابودی اسلام و حال در ایران!
جمعا در 17 آیه از آیه 9 در سوره احزاب، نشانگر تکرار تاریخ و غلبه مسلمانان به کافران و منافقان در  قرن چهاردهم در ایران هست:
"يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اذْكُرُوا نِعْمَةَ اللَّـهِ عَلَيْكُمْ إِذْ جَاءَتْكُمْ جُنُودٌ فَأَرْسَلْنَا عَلَيْهِمْ رِيحًا وَجُنُودًا لَّمْ تَرَوْهَا ۚ وَكَانَ اللَّـهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرًا" ﴿٩ 
"ای کسانی که ایمان آورده اید! نعمت خدا را بر خود به یاد آورید در آن هنگام که لشکرهایی (عظیم) به سراغ شما آمدند؛ ولی ما باد و طوفان سختی بر آنان فرستادیم و لشکریانی که آنها را نمی دیدید (و به این وسیله آنها را درهم شکستیم) و خداوند همیشه به آنچه انجام می دهید بینا بوده است."

"إِذْ جَاءُوكُم مِّن فَوْقِكُمْ وَمِنْ أَسْفَلَ مِنكُمْ وَإِذْ زَاغَتِ الْأَبْصَارُ وَبَلَغَتِ الْقُلُوبُ الْحَنَاجِرَ وَتَظُنُّونَ بِاللَّـهِ الظُّنُونَا"﴿١٠ هُنَالِكَ ابْتُلِيَ الْمُؤْمِنُونَ وَزُلْزِلُوا زِلْزَالًا شَدِيدًا ﴿١١ 
"(به خاطر بیاورید) زمانی را که آنها از طرف بالا و پایین (شهر) بر شما وارد شدند (و مدینه را محاصره کردند) و زمانی را که چشمها از شدّت وحشت خیره شده و جانها به لب رسیده بود، و گمان های گوناگون بدی به خدا می بردید.
حکایت ترس و بهانه تراشى منافقان و بیماردلان بعد از مشاهده لشکر انبوه دشمن و سخن پراکنى هایشان در جهت تضعیف روحیه مؤمنین، آنجا بود که مؤمنان آزمایش شدند و تکان سختی خوردند"
در صدر اسلام، کوردلان کافر ومسلمانان کلامی ومصلحتی، به خیال خود، با کشتن پیامبروعده اندک مسلمانان، بساط خدا و دین اسلام را جمع و به زندگی گذشته خود ثروت اندوزی و ظلم و بردگی مستضعفان ادامه خواهند داد، لذا، همه قبائل و گروه های مخالف خداپرستی و دین اسلام و پیامبر که موجب بیداری مردم شده و پیرو خدا و دین اسلام می شدند، با هم توافق کردند، با تمام ادوات جنگی و سربازان زیاد، به طورهم زمان از هر طرف به مدینه حمله کنند و پیامبر و همه پیروانش را بکشند. خداوند حکیم، در جنگ احزاب مؤمنان را نیز آزمایش سختی نمود، که با مشاهده تعداد لشکرو تجهیزات دشمن، وحشت نموده، برخی مأیوس شدند، ولی خدا بدون هیچ زحمتی برمؤمنان، با لشکر نامرئی خود باد و طوفان تمام ابهت توخالی دشمن را درهم کوبیده و مجبور به فرار نمود. 
قبل ازآن کشته شدن عمرو بن عبدود از جنگاوران برتر قریش بعد از مبارزطلبی وی از مسلمانان و هر بار بلند شدن حضرت علی علیه السلام و ممانعت پیامیر، بالاخره عمروبن عبدود که برابر با 1000جنگجو انگاشته می شد، با ضربه حضرت علی علیه السلام کشته شد. پیامبر صلی الله علیه وآله این ضربه حضرت علی علیه السلام را که موجب نجات اسلام از دست کفار و منافقین و همه احزاب و گروههای معاند با اسلام شد، با فضیلت تر از عبادت جن و انس دانست. 
این جنگ سرنوشت ساز در اسلام، هم امداد الهی را در لحظات بحرانی به مسلمانان واقعی نشان داد، هم موجب آزمایش مسلمانان در برابر دشمن تا دندان مسلّح شد، تا هرگز مرعوب میزان تعداد و ادوات جنگی دشمن نشده و فقط از خدا امداد طلبند.
در قرن چهارده هجری نیزاز بدو انقلاب تاکنون، انواع احزاب و گروه های سیاسی ساخت دشمن و متصل به دشمن از داخل و خارج، علیرغم در اختیار داشتن همه گونه امکانات مادی وانواع جنگ سخت و نرم و رسانه های ملّی و جهانی و...، درانجام انواع توطئه ها و دسیسه چینی ها و... دربراندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، شکست خوردند، ولی مردم ایران با نصرت الهی و پیروی از ولایت فقیه، همچنان سربلند و پیروز در زمینه سازی و تعجیل ظهور منجی عالم بشریّت نقش سازنده داشته و دارند. 
این همان وعده نصرت و پیروزی خدا در جنگ احزاب هست،که با باد و طوفان به پیروان واقعی اسلام امداد رساند و می رساند. 
در اوائل انقلاب، در حمله امریکا به ایران، خدا در صحرای طبس فقط با باد و طوفان شن تمام ابهت امریکا و توطئه براندازی نظام تازه پا گرفته جمهوری اسلامی را درهم شکست و با فضاحتی آشکار، جنازه نفرات سوخته شده را تحویل گرفتند و یک نفرایرانی نیز صدمه ندید و فقط با نصرت الهی توطئه دشمنان اسلام و انقلاب، به خودشان برگشت. 
قرآن کتاب آسمانی مسلمانان، مملوّاز بیان امدادهای الهی و پیروزی مسلمانان علیرغم کمبود ادوات جنگی و تعداد رزمندگان برای مقاومت آیندگان در برابر دشمنان خدا و دین خدا اسلام و مجریان دین خدا پیامبر و دوازده جانشین معصوم پیامبرهست. 
"فَاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ" سوره حشرآیه 2
حال، بعد از چهل سال تجربه های مکررامداد الهی مشهود بر همگان در ایران،از جمله در جبهه های جنگ حقّ علیه باطل عراق با ایران که توان جنگی همه دشمنان اسلام درعراق جمع شده بود و با پیروزی هوشمندانه ایران و نابودی رژیم صدام پایان گرفت، چرا برخی حقانیّت نظام جمهوری اسلامی را نادیده گرفته و باورنکرده و آگاهانه و یا ناآگاه آب در آسیاب دشمن می ریزند؟ 
چرا برخی به نام حزب و گروه، مهره دشمن ومجری عملیّات جنگ نرم و براندازی نظام شده اند که از این همه امداد الهی وآزمایش ایرانیّان عبرت نگرفتند، که حقّ با ماست و نصرت الهی یاورایرانیان، هرروز در ضربه زدن به ایران ومردم مدافع اسلام وانقلاب، ونابودی نظام جمهوری اسلامی و مؤمنان واقعی،طرح های تازه ساخت دشمن درارکان نظام اجرا می کنند!! 
چرا ملاک های تأئید صلاحیّت ریاست جمهور و نمایندگان مجلس شورای سلامی  در شورای نگهبان از سال 92 تاکنون، برخلاف شرع و قانون، تغییر یافته و میزان تدیّن عملی و التزام عملی به ولایت فقیه و قانون اساسی و نیز مدافع انقلاب اسلامی جزو ملاک ها نبوده و وابستگی به حزب نانوشته اصلاحات مهم ترین عامل در تأئید صلاحیّت شده که حاکمیّت این گروه متّصل به دشمن به کلیه ارکان اجرایی و قانونگزاری و... کشوررا رقم زده و مردم را که نقش اصلی در دفاع از اسلام و انقلاب داشته و دارند، عملا حذف کرده اند. جمله "به هرکس رأی می دهیم انتخاب نمی شود" مورد یقین بسیاری شده و مشارکت مردمی در انتخابات را کاهش داده است. 
چرا تنها شاخص و اصل شرعی و قانونی در تأئید صحّت انتخابات در شورای نگهبان، مبنی برعدم وقوع تخلف و جرائم انتخاباتی، در سال 96 عملا حذف شده و انتخابات ریاست جمهوری به نفع حسن روحانی، علیرغم وقوع گسترده تخلف و جرائم انتخاباتی گسترده در سراسر کشور حتی روستاها با امتناع مردم از انتخاب افراد وابسته به جریان اصلاحات متصل به دشمن، تأئید شد!

 چرا ریاست مجلس شورای اسلامی در دو دوره قبل تاکنون، با ایجاد انحصارعلنی در تعیین مدیریّت و یکّه تازی در مدیریّت مجلس و ابزار سازی از نمایندگان مجلس با سه تکه کردن آنها به ولایی و امید و مستقلین که یک نفر مستقل نیز وجود ندارد و هنگام رأی دادن، با هدایت علی لاریجانی در حزب اصلاحات قدم می زنند و یا انقلابی شده جزو فراکسیون ولایی  قرار می گیرند!! جهت تصویب طرح های خلاف شرع و قانون و ممانعت از انجام وظایف نمایندگی از جمله  تلاش وافر به تغییر نظام انتخابات جهت حاکمیّت حزبی در امور کشور، امکان فعالیّت پیدا کرده است؟!!

علت تثبیت فعالیّت دشمن پسند و مغایر با اسلام و قانون اساسی از سوی نمایندگان حزب نانوشته اصلاحات در مجلس چیست؟

سکوت چه کسانی موجب شکل گیری و تداوم و پیشروی همه جانبه اصلاحات و نقش تعیین کننده در تصویب طرح های مغایر با اسلام و قانون اساسی و فرمان مقام معظم رهبری و اصول انقلابی گری شده است؟




                         











سوالاتی از طرّاحان طرح استانی و تناسبی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی

به چه دلیل، وضعیّت فعلی انتخابات که مردم نقش اصلی را ایفا می کنند، باید حذف ، و نظامی غربی با نتیجه مشهود در کشورهای غربی واروپایی و... طرح دشمن پسند را جایگزین کنیم، تا فقط احزاب نوشته و نانوشته اجازه تصمیم گیری در همه امور کلان کشور، بدون حضور و اراده مردم داشته باشند؟

چرا طراحان طرح، برخلاف شرع و قانون و آزادی های مشروع مردم و صاحبان اصلی انقلاب، برای مردم فهیم و پربصیرت و آزادمنش و دشمن ستیز و مدافع اسلام و انقلاب، با دادن لیست تکلیف تعیین کرده و مانع آزادی مردم در انتخاب نماینده خود می شوند؟

چرا در مجلس شورای اسلامی اصرار بیش از حدّ و بی منطق در تغییر نظام انتخاباتی مغایر با نظام سیاسی ایران مبتنی بر نظام ولایت فقیه، با نقش تعیین کننده مردم در همه امورشکل گرفته است؟

آیا این طرح در راستای حذف هر دو رکن نظام ایران و تغییر قانونی نظام سیاسی و قانونگذاری ایران نیست؟!

آیا این طرح در صدد اجرای نقشه های پیدا و پنهان دشمنان اسلام و ایران در براندازی نامرئی نظام جمهوری اسلامی نیست، که اکنون باید با ولایت فقیه و مردم ایران بجنگند، ولی با اجرای این طرح، ریل گذاری انتخاب مهره های دشمن انجام و سقوط نظام جمهوری اسلامی به آسانی و بدون هزینه های اجتماعی و نظامی و... رقم خواهد خورد؟

آیا بهانه طرّاحان طرح مبنی بر جزئی نگری نمایندگان و مشغولیّت به امور اجرایی، نشانگر سوءمدیریّت مجلس شورای اسلامی و عدم لحاظ  و سنجش میزان توان علمی و قانونگذاری نمایندگان در شورای نگهبان نیست که در صحن علنی نیز برخی اشتغال به گوشی همراه ومجلّه و... داشته و فقط هنگام رأی دادن دستوری،حاضرو برخی از خواب بیدار می شوند؟!

آیا تنها علت  تداوم و افزایش مشارکت مردمی در انتخابات، پشتوانه مردمی انتخابات نیست، که با این طرح کاملا از بین رفته و احزاب با شیوه های مجرمانه تبانی و تطمیع و... مجبور به کسب رأی از عده ای خاص به نام طرفداربا دریافت وعده های مالی و پست و... مشابه کشورهای حزب مدارخواهند شد، که اولین آزمایش در انتخابات سال 96 با موفقیّت انجام شد؟

آیا با اجرای این طرح حزبی، حاکمیّت اشرافی گری و ثروت و مقام در مناسبات و مدیریّت کلان کشور تثبیت نشده و شکاف فقیر و غنی عمیق تر و برخلاف علت اصلی وقوع انقلاب اسلامی در ایران، به عقب برگشته و تمام دستاوردهای چهل ساله و خون شهدا پایمال خواهد شد؟ 

آیا این طرح نشانگر اشتباه شورای نگهبان درحذف ملاک های قانونی و شرعی و نگاه حزبی و لیستی درتأئید صلاحیّت نمایندگان طرّاح و حامی طرح های دشمن پسند و برانداز نظام برخلاف شرع  و قانون اساسی با حذف قانونی مردم نیست؟

چه الزامی بر ورود  نخبگان کشور به مرکز قانونگذاری و انجام کار تخصّصی در این مرکز هست؟ 

آیا تاکنون، در عمل چندین ساله مجلس، علیرغم اعلام نظر تخصّصی و کارشناسی از سوی فرهیختگان و نخبگان حوزه و دانشگاه در همه طرح ها و قراردادها و عملکرد خلاف شرع و قانون، کلمه ای از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی پذیرفته شده و در تدوین و تصویب قوانین، لحاظ شده است؟!

بهانه ورود متخصّص ها به مجلس، صرفا بهانه ای جهت تصمیم سازی در تصویب این طرح بوده و ضمانت اجرایی ندارد، چون، نظام حزب مدار از مغزها فراری و همواره دنبال افراد ناتوان و بله قربان گو هستند، تا دستورات رأس حزب اجرا شود. باید، ملاک تأئید صلاحیّت از انتخاب لیست احزاب نانوشته و تقسیم بندی ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی به دکّان اصلاحات و اصولگرا و مستقل نمایی، حذف و توان علمی و تخصّصی دارای برنامه رفع معضلات کشور جایگزین گردد.

نمونه هایی از عملکرد مشهود و دشمن پسند و مغایر با اسلام و قانون اساسی و مقام معظم رهبری از سوی نمایندگان حزب نانوشته اصلاحات به نام فراکسیون امید با میدان داری علی لاریجانی در مجلس شورای اسلامی ایران! 
وضعیّت مجلس شورای اسلامی قبل از تغییر نظام انتخابات به مدل غربی و حاکمیّت قانونی احزاب نوشته و نانوشته به کلیه ارکان و امور کشور با تصویب قرارداد مغایر با شرع و قانون اساسی ایران با میدان داری و اصرار علی لاریجانی علیرغم مخالفت مکرر و صریح و روشن مقام معظم رهبری با اینگونه قراردادهای ساخت دشمنان قسم  خورده اسلام و ایران
                                                
وضعیّت احترام و گویای اعتقاد واقعی نسبت به ولیّ فقیه از سوی برخی نمایندگان حزب نانوشته اصلاحات در مجلس شورای اسلامی قبل از 9 دی فتنه سال 88 هنگام حضور مقام معظم رهبری برای سخنرانی در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای حزب نانوشته اصلاحات و...گواهی روشن بر باتلاق نظام انتخابات حزبی به نام تناسبی و استانی و... ساخت دشمن!!  



                                                         

 






نمونه ای دیگر از تلاش نمایندگان اصلاحات در مجلس شورای اسلامی نظام جمهوری اسلامی با میدان داری علی لاریجانی که سوابق دیرینه در اینگونه امور دارد، چه توجیه شرعی و قانونی در تغییر نظام انتخابات و ایجاد حاکمیّت احزاب نوشته و نانوشته در امور سرنوشت ساز کشور، در مقابل حاکمیّت ولایت فقیه دارد؟ 

وضعیّت فعلی مجلس شورای اسلامی قبل از تبدیل به خانه احزاب و حذف قانونی! مردم، از انتخاب مستقیم نمایندگان در آراء ضد صهیونیستی! 

بعد از تلاش به حذف مردم از انتخابات و غربی شدن کامل مجلس با پسوند اسلامی، وضعیّت این چنین هست، بعد از تصویب نهایی، کلّ ایران و مردم را خواهند فروخت.


                   



                                         



وضعیّت مجلس شورای اسلامی قبل از تبدیل به خانه احزاب و حذف مردم از انتخاب مستقیم نمایندگان. 

بعد از حذف مردم و غربی شدن کامل مجلس با پسوند اسلامی وضعیّت چه خواهد بود؟!!

 

631x600 - 1.3x                                                      

















هر جا کارشکنی و حقّ کشی و ظلم و ارثیه پدری انگاشتن بیت المال و انواع فساد اقتصادی و اخلاقی و ... و اجرای اوامر دشمن و... بود، قطعا نافرمانی خدا در آمرین و مجریان بوده است.

محال است، فردی واقعا متدیّن و انقلابی باشد، ولی به مردم ظلم کند. محال است.

                                    



ثبت شده توسط : منصوره وطنی

نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :
بالای صفحه اصلی