کد خبر : 255424

پشت پرده تلاش به ایجاد و تثبیت فرهنگ غربی انتخابات حزبی در نظام جمهوری اسلامی

انتخابات تناسبی استانی ساختار خانه ملت را به خانه احزاب تبدیل می کند و فرهنگ غربی به طور قانونی وارد مدیریت کلان کشور می شود.

انتخابات تناسبی و استانی ساخت کشورهای غربی و اروپایی، مغایر با اسلام و قانون اساسی و آزادی های مشروع مردم بوده، که با حذف مردم از انتخاب نماینده، ساختار خانه ملت به خانه احزاب تبدیل شده و فرهنگ غربی به طور قانونی وارد ساختارمدیریّت کلان کشورمی شود و همچون کشورهای غربی و ... چند نفر انگشت شمار با ویژگی های قدرت و ثروت و مقام به اکثریّت حاکم می شود. 

این طرح، غیراسلامی و مغایر با اهداف اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران مبنی بر حاکمیّت و حضور مردم در کلیه عرصه های اجتماعی و سیاسی بوده، و کاهش حاکمیّت اصل ولایت فقیه و ولیّ فقیه در مدیریّت کشور از اهداف پنهان این طرح می باشد.

روشن شدن حکمت توصیه امام خمینی به پرهیز از لیست انتخاباتی در دهه سوم و چهارم انقلاب

حکمت اول:ایجاد انحصار در ریاست مجلس با آراء اعضای لیست حمایت شده

حکمت دوم: تعیین ریاست مجلس قبل از تشکیل دوره جدید مجلس و ممانعت از حق قانونی نمایندگان غیرلیست در نامزدی برای ریاست مجلس
حکمت سوم : ایجاد کانون قدرت و ثروت و حاکمیّت
 حکمت چهارم : ایجاد کانون فشاردرتغییر یا تصویب قوانین موردنظر و مورد نیاز درحفظ کانون قدرت
حکمت پنجم : تلقی فرا قانونی برای خود و اعمال قانون برای سایر مسئولین

  و...

  نظر امام خمینی در ارائه ليست انتخاباتي براي هدايت مردم به سوي افراد اصلح:

"اگر اين مجلس شورا آن طوري كه ما بخواهيم ملي و اسلامي باشد، همه اين مطبوعات اصلاح خواهد شد؛ همه اين راديو تلويزيون ها اصلاح خواهد شد؛ همه اين ادارات تصفيه خواهد شد؛ يعني ملّت بايد تصفيه كند به وسيله اشخاصي كه مي فرستد."

"...ان شاءالله ما اميدواريم كه ليستي در كار نباشد كه يكي ليست بدهد و شما هم ملزم باشيد، بله، ليست بدهد كه هدايت كند ملت را به اين كه اينها افراد خوبي هستند."

                        (سخنراني امام در جمع كاركنان روزنامه "جمهوري اسلامي"، 58/4/21،صحيفه امام، جلد 9، صفحه 54)/س2

حضرت امام(ره) مي فرمايند؛ «احدي شرعاً نمي تواند به كسي كوركورانه و بدون تحقيق رأي بدهد و اگر در صلاحيت شخصي يا اشخاص تمام افراد و گروه ها نظر موافق داشتند، ولي راي دهنده تشخيص اش برخلاف همه آنها بود، تبعيت از آنها صحيح نيست و نزد خداوند مسئوليت دارد و اگر گروه يا اشخاص، صلاحيت فرد يا افرادي را تشخيص دادند و از اين تاييد براي راي دهنده اطمينان حاصل شد، مي تواند به آنها راي دهد."

آیا لیست دهندگان در انتخابات؛ التزام عملی به امام خمینی و ولی فقیه دارند؟

آیا لیست دهندگان در سه دهه پیش بینی معمار کبیر انقلاب را محقّق نکرده اند؟

آیا (أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَي«آيا نمي دانيد که خدا مي بيند؟»علق /۱۴

فیلتر حزبی مغایر با مفاد قانون اساسی و آزدای های مشروع مردم ایران در اسلام و قانون اساسی هست. کاری که اکثر نمایندگان مجلس شورا با پسوند اسلامی می کنند, حذف اسلامیّت از نظام هست.

چرا تفکر حزب سالاری در مجلس شورای اسلامی همچنان ادامه دارد و اساس انتخاب نماینده وابستگی به احزاب نانوشته و گروههای سیاسی شده است؟

اکثریّت مردم ایران, عضو هیچ حزب و گروه و دسته ای نبوده و نیستند, و در طول تاریخ فقط حاکمیّت مرجع دینی را پذیرفته اند.

در آسیب شناسی معضلات کشور، عامل اصلی در شکل گیری و تثبیت و تداوم انواع معضلات، وابستگی مدیران ارشد نظام جمهوری اسلامی به جریانات سیاسی و تمکین از رهبران پیدا و پنهان و جنگ قدرت و ثروت و مقام به ویژه جریان اصلاحات  متصل به دشمنان اسلام و ایران در دکان اصلاحات و اصولگرا بوده است.

کشور نیاز به مدیریّت جهادی و نماینده مجلسی همچون آیت الله مدرس دارد، که در دو دهه گذشته، مجلس شورای اسلامی به دلیل حاکمیّت شدید حزب بازی از انجام وظایف قانونی بازمانده و مشغول یارگیری حزبی و کسب امتیاز و... شده است.

چرا 84 نماینده مجلس شورای اسلامی زیر نامه تقدیر از سردار سلیمانی در شکست داعش را امضا نکردند، آیا از شکست داعش نارحت بود؟!

وضعیت احترام به ولی فقیه از سوی برخی نمایندگان حزبی مجلس شورای اسلامی قبل از 9 دی سال 88 در هنگام حضور مقام معظم رهبری برای سخنرانی در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای حزب نانوشته اصلاحات و... و مقایسه با وضعیّت فعلی آنها در انقلابی و مردمی نمایاندن خود، گواهی روشن بر باتلاق انتخابات حزبی: 


                              



  

                                  







مطالعه  بیشتر:  https://www.icana.ir/Fa/News/416483/

الگوی تناسبی در برگزاری انتخابات مجلس چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟

ثبت شده توسط : منصوره وطنی

نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :
بالای صفحه اصلی