کد خبر : 253898

سرریز شدن نبوغ دولت اصلاحات در تدوین لایحه جامع!! انتخاباتی

اهداف پشت پرده از جمله ایجاد فضای تحقیر و تمسخر رهبری و مردم و نظام جمهوری اسلامی و پاکسازی آثار ماندگار چهلمین سالگرد فجر انقلاب از اذهان عمومی و... بعید نیست.

 حکمت حضور برخی جان برکفان مدافع دین خدا در جنگ نرم  و سخت  در آیه 251 سوره  بقره  آمده ، که خداوند  حکیم  و قادر برخی  را  برای مقابله  با انواع  فساد درزمین هدایت فرموده تا  اسلام وامور مسلمین به دست نااهلان  نیافتد:

"وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّـهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّفَسَدَتِ الْأَرْضُ وَلَـٰكِنَّ اللَّـهَ ذُو فَضْلٍ عَلَى الْعَالَمِينَ﴿٢٥١

"و اگر خداوند، بعضی از مردم را به وسیله بعضی دیگر دفع نمی کرد، زمین را فساد فرا می گرفت، ولی خداوند نسبت به جهانیان، لطف و احسان دارد." 

سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور: "این لایحه حاصل تجربیات بیش از ۳۷ دوره برگزاری انتخابات و نقطه نظرات صاحبنظران! و نیز منطبق با سیاست های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری است."!!!!

تدین به دین اسلام و عمل به احکام در حد انجام واجبات و عدم اصرار بر محرمات بر اساس خود اظهاری فردی، وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایران و پذیرش و تبعیت از قانون اساسی بر اساس خود اظهاری فردی.  

چرا دولت محترم خود اظهاری مالیاتی مردم را نمی پذیرد و با هزینه های فراوان راستی آزمایی می کند؟! فقط نامزدهای انتخاباتی راستگو هستند یا از شدت سوابق سوء نیاز به پنهان کردن قانونی وجود دارد؟

بر اساس این لایحه! (بخوانید دستوالعمل دریافتی از سران جریان اصلاحات متصل به دشمندر انتخابات آتی مردم و کلیه مراجع قانونی در تأئید صلاحیّت ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و روستا باید،هر چه خود داوطلب اظهار می کند! بپذیرند، هرچند خلاف اظهارات وی در سوابق مکتوب و مشهود وی، اظهر من الشمس وجود داشته باشد، دیگر نیازی به تحقیق از گذشته و حال داوطلب نیست، چون همه داوطلبین راستگو تلقی شدند!

واقعا وزارت کشور از سال 92 به ویژه در انتخابات سال 96 تا حال زحمات گرانقدری را متحمّل شده و می شود، به طوری که در تاریخ ایران و جریان اصلاحات ماندگار شده است. 

 بندی دیگر از لایحه مذکور : داشتن سلامت جسمی در حد برخورداری از شنوایی و بویایی در انتخابات ها و بینایی در انتخابات ریاست جمهوری

تاکنون همه مردم مطمئن بودند قدرت شنوایی و گویایی و بینایی سه عضو ضروری در احراز اکثر پستها هست، ولی اخیرا در پژوهش های طولانی مدت تخصصی و فوق تخصصی! دولت 11 و 12 و تمام احزاب نانوشته معلوم شد، توان گویایی ریاست جمهور و نماینده مجلس شورای اسلامی به ضرر اسلام و مسلمین و مردم ایران بوده و برخی اوقات حرفهای نامربوط زده و کاخ نشینان را مضطرب کرده، لذا، نماینده مجلس نابینا و لال و رئیس جمهور لال به صلاح!! اسلام و مسلمین و از نظر اصلاحاتی ها جزو منویّات رهبری می باشد!!! هرچند شخص رهبری و تمام مردم ایران چنین منویاتی را به خاطر ندارند، چون دست ساز بوده و همین چند وقت پیش جهت ایجاد! مقبولیّت عمومی و اهداف پشت پرده تولید شده است.

 بر اساس این لایحه فلج بودن از پا و نداشتن دست و... نیز مانع احراز مدیریت کلان نیست، چون کسی را لازم دارند که یک جا بنشیند و تحت کنترل اصلاحات باشد.

از نظر طراحان، رئیس جمهور و نماینده لال و نابینا خوب هست چون یکی دیگر به جای وی می بیند و حرف می زند و عملا رئیس جمهور و نماینده همان هست. درست مثل نظام های غربی یک نفر عروسک کوکی لازم دارند، زحمت سروکله زدن و قانع کردن آنها در اجرای خواسته های دوستان حزبی خود مثل حال وجود ندارد.

توان بویایی خیلی مهم تر از قدرت تکلم و شنوایی هست، چون مطابق منویات رهبری ساخته شده از سوی اصلاحاتی ها، و تجارب گذشته بوده و هیچ گونه ضرری نداشته! لذا خیلی ضروری هست می توان مردم را سرکار گذاشت و هر روز در صدا و سیما از بویایی رئیس جمهور و نماینده مجلس گزارش خبری تهیه کرد. علی برکت الله

بند عالمانه دیگر از لایحه دولت12 شرط اختصاصی و تخصصی:

"داوطلبان شرکت در این دو انتخابات علاوه بر دارا بودن شرایط عمومى بایستی یا از طرف حزب دارای فعالیت معتبر معرفى شوند یا اینکه امضای الکترونیکی قابل شناسایی ۱۰ هزار نفر یا یک درصد واجدین شرایط اخذ رای حوزه انتخابیه مربوطه خود را ارائه کنند. از طرف دیگر داوطلبانى هم که از این شرایط برخوردار نیستند مى توانند مبلغی که میزان و شرایط آن در آیین نامه اجرایی این قانون تعیین می شود را سپرده گذارى کرده و مستندات آن را هنگام ثبت نام ارائه کنند."

مصداق و مفهوم و مخلص این بند، این می شود که هیچ فرد مذهبی و انقلابی و دارای توان و سابقه مدیریت جهادی و جان برکف در دفاع از اسلام و انقلاب، امکان ورود به عرصه انواع انتخابات نخواهد داشت و جریان اصلاحات با خیال راحت و بدون دغدغه نماینده و رئیس جمهور منصوب خواهند کرد!! چون، هیچ حزب و گروه و دسته ای آنها را نه تنها تأئید نمی کنند، چون عضو هیچ حزبی نیستند، علاوه بر ایجاد سوسابقه قضایی با روش قانونی، چنان تخریب شخصیت نموده و می نمایند که جای یزید و امام حسین را عوض می کنند، لذا فقط مبلغ گزافی که بعد!! تعیین خواهند کرد به دلیل ایجاد مشکلات زیاد در مسیر درآمد اینگونه افراد، امکان پرداخت هم ندارند، لذا عرصه بی منازعه در اختیار جریان اصلاحات متصل به دشمن خواهد گرفت.

از آنجا که در محدوده فکری و جغرافیایی و عقیدتی جریان اصلاحات موازین شرعی و درآمد مشروع موضوعیّت نداشته و ندارد، وجه شرعی اخذ وجه ثبت نام از داوطلبین اعلام نشده که قطعا جزو درآمد حرام بوده و دولت نمی تواند بابت ثبت نام نامزدهای انتخابات مدیریّت کلان، وجهی اخذ نماید. 

کاش تعداد طراحان را هم اعلام می کردند تا مردم ایران بدانند چند نفری فکر کردند و این همه متن  جامع و مانع در خنداندن مردم ناراحت ایران از مشکلات متعدد را نوشتند. 

عقل بچه ده ساله هم این لایحه! را نمی پذیرد.

 اهداف پشت پرده از جمله ایجاد فضای  تحقیر و تمسخر رهبری و مردم و نظام جمهوری اسلامی و پاکسازی آثار ماندگار چهلمین سالگرد فجر انقلاب از اذهان عمومی و... بعید نیست.

جواب این لایحه سراسر مضحک:  شتر در خواب بیند پنبه دانه 


                                                                

 

ثبت شده توسط : منصوره وطنی

نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :
بالای صفحه اصلی