615رکورد در مدت زمان 0.671ثانیه
عبارت مورد جستجو :
رعایت حق الناس در پیشنهاد فهرستها به معنای این است که مسئله رفیق بازی و جناح بازی را در لیستهای خود دخالت ندهند و با معیار شایستگی حقیقی، لیستها را تهیه کنند.
آیا تاکنون فکر کرده اید که چگونه و با چه رویی می خواهیم در مقابل این یتیمان و خانواده های شهدا بایستیم و به چشمان شان نگاه کنیم؟... درخت اسلام همیشه از خون عزیزانی چون فرزندان زهرا(س) آبیاری شده و اگر در جامعه ای خون نباشد...
فرازهایی از توبه نامه شهید 13 ساله کرجی - شهید محمودی:از این که در راهت سستی و تنبلی کردم.... از این که عفت زبانم را به لغات بیهوده آلودم..... از این که در سطح پایین ترین افراد جامعه زندگی نکردم....
آیا تنزل شرائط علمی اعضای مجلس خبرگان رهبری در راستای اجرای عملیات حذف عملی و سپس قانونی ولایت فقیه در مجلس شورای اسلامی نیست؟
ی سهام عدالت در دست ۲۵۰ نفر است، شبکه ای که به صورت یک شبکه مافیایی در اقتصاد کشور عمل می کند و پدر اقتصاد کشور را درآورده است.همین قدرت به تشکیل باند مافیایی تبدیل شده که اقتصاد کشور را به خاک سیاه نشانده است.
در 9 دی مردم ایران همچون گذشته ثابت کردند، جز مرجعیّت دینی تسلیم هیچ حزب و گروه و دسته ای نبوده و هراسی از فتنه گری و فتنه گران ندارند.
چرا حامیان اقتصاد سرمایه داری به فکر تسلط بر مدارس و خروج آموزش و پرورش نسل های آینده از حیطه خصوصی حاکمیت افتاده اند؟
چرا قوانین و مقررات قبل از تصویب در مراجع قانونگذاری با شاخص های عدالت اجتماعی و اصول فرهنگ اسلامی و مؤثر در رفع مشکلات حال و آینده مردم مطابقت داده نمی شود؟
"ای مردم، من از آنچه نمی دانید بر شما بیم ندارم، ولی بنگرید آنچه را می دانید چگونه عمل می کنید."
با بصیرت دینی باید پس پرده تشویق های نامرئی و تصمیم سازی به نام حضور و تبلیغ در زمین دشمن را دید.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی