615رکورد در مدت زمان 0.031ثانیه
عبارت مورد جستجو :
ابن هرمه را از نظارت بازار برکنار دار و او را به مردم معرفی کن، و به زندانش بیفکن و آبرویش را بریز، و به همه بخشهای تابع اهواز بنویس که من چنین عقوبتی برای او معین کرده ام.
حجاب و میزان پوشش هر فردی یکی از راههای شناخت دقیق عقاید و باورهای درونی افراد هست.حجاب آینه بی غبار خوبی هاست.
تبانی و تطمیع و ... و جایگزینی روابط به جای ضوابط در سرکوب و حذف منتقدین درداخل وخارج از مجموعه،نتایج زیان بارعدم آزادی پس از بیان و عدم انتقادپذیری و عدم شفافیّت عملکرد اکثر مسئولان، در مدیریّت خرد و کلان بوده است.
حذف مدیریّت قائم به شخص در سایه،توسط هر شخص وگروه وحزبی درامور کشورنیاز مبرم خروج از بن بست مدیریّتی و گشایش رفع معضلات خرد وکلان کشور می باشد.
افزایش قیمتها تا کی مسکّن و ابزار پنهان کردن حمایت بی دریغ و قربانی کردن مردم به سیستم سرمایه داری حاکم در کشور خواهد بود؟
وقتی نمایش ثروت آغاز و از طرف دیگر از همه سوانواع نیازها به مردم تزریق شد، یک بیماری واگیر تمام جامعه را فرا می گیرد و همه کم و بیش آن چیزهایی را می خواهند که ثروتمندان دارند یا در جامعه به ارزش تبدیل کرده اند، زیرا از اینجا به بعد مقایسه های اجتماعی شروع می شود.
رهاسازی کشورازقیدمالکیّت احزاب وحاکمیّت شرع وقانون وشایسته سالاری تنهاراه برگشت وحفظ سرمایه های انسانی
عوارض و معایب عدیده تغییرساعت رسمی کشور در سلامتی مردم و صدمات غیرقابل جبران به آرامش روحی وروانی
نمایان شدن زاویه برخی مسئولین از خط رهبری با سرکوب و طرد نیروهای ارزشی
بعضی ازفعالیت های اقتصادی مثل مادرمیماندوازآن باب های متعدداقتصادی وتولیدی گشوده میشود، روی آنهابایستی تمرکزکنندو آنها رابایدشناسایی کنند.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی