615رکورد در مدت زمان 0.062ثانیه
عبارت مورد جستجو :
از روزی شروع شد که پول و مقام و زر و زور و قدرت را به جای خدا پرستیدند٬ دین و ایمان و انسانیت و اخلاق را رها کردند تا دنیا را صاحب شوند.
-color:yellow'>امام -color:yellow'>حسین -color:yellow'>علیه السلام از شروع سفر خود از مکّه تا کربلا از هر موقعیّتی برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده نموده و در ارشاد به معارف دین و ایجاد بصیرت در مردم تلاش می نمود تا دشمنان خدا را بشناسند و در کنار دشمنان خدا و مقابل ذریّه آخرین پیامبر خدا قرار نگیرند.
حرکتی همگانی و موثر و اساسی در رفع معضلات کشور و زمینه سازی ظهور شکل گیری و تداوم
برگزاری مراسم سوگواری درفضای مجازی هدیه به اباعبدالله وشهدای کربلا
جز نیکویى و خوبى ندیدم. خداوند بر آن ها شهادت را مقدّر فرموده بود؛ پس آنان با شجاعت به قتلگاه خویش شتافتند.
قبل از عاشورا با بیعت با -color:yellow'>حسین زمان، در یاری فرزند -color:yellow'>حسین و یاران باوفایش به دعوت هل من ناصر ینصرنی -color:yellow'>حسین زمان پاسخی عملی دهیم.
تحقق آیه 17 سوره انفال " وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ"
[30] هان مردمان! در قرآن اندیشه کنید و ژرفای آیات آن را دریابید و بر محکماتش نظر کنید و از متشابهات آن پیروی ننمایید. به خداوند سوگند که باطن ها و تفسیر آن را روشن نمی کند مگر همین که دست و بازوی او را گرفته و بالا آورده ام و اعلام می دارم که هر آن کس که من سرپرست اویم این علی سرپرست اوست و او علی ، فرزند ابی طالب، برادر و وصّی من است. ولایت و سرپرستی او حکمی از سوی خداست که بر من فرو فرستاده است.
انتخاب پیامبر و فرستاده و جانشینان پیامبر که در قرآن -color:yellow'>امام و پیشوا نامیده شده است با نصب خاص تا روز قیامت در اختیار خدا می باشد و احدی از انسان ها حق حاکمیت و تصرف در شئون مردم و دخالت در این امر مهم رهبری مردم جهان ندارد، مشروعیت تمام امور و حکومت مشروط به اذن مستقیم یا غیر مستقیم (از سوی پیامبر صلی الله -color:yellow'>علیه و آله یا اوصیای او) می باشد تا حدی که خداوند حکیم در قرآن در سوره احزاب آیه ۶ می فرماید: النبی اولی بالمؤمنین من انفسهم... «پیامبر به مؤمنان از خودشان سزاوارتر است.»
از نظر ما باید دست قاضی شجاع نفوذناپذیر که فقط خدا و قانون را می بیند و بدون توجه به اصحاب ثروت و قدرت بر مبنای حق و عدل رای می دهد، در مقابل همه مردم بالا برد و او را مورد تشویق قرار داد. این قضات به عنوان چهره های ماندگاری که عدالت را نهادینه می کنند باید به مردم معرفی شوند.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی