615رکورد در مدت زمان 0.296ثانیه
عبارت مورد جستجو :
فرمام هشت ماده ای امام خمینی: "هیچ کس حق ندارد به خانه یا مغازه و یا محل کار شخصی کسی بدون اذن صاحب آنها وارد شود یا کسی را جلب کند، یا به نام کشف جرم یا ارتکاب گناه تعقیب و مراقبت نماید، و یا نسبت به فردی اهانت نموده و اعمال غیر انسانی - اسلامی مرتکب شود، یا به تلفن یا نوار ضبط صوت دیگری به نام کشف جرم یا کشف مرکز گناه گوش کند، و یا برای کشف گناه و جرم هر چند گناه بزرگ باشد، شنود بگذارد و یا دنبال اسرار مردم باشد، و تجسس از گناهان غیر نماید یا اسراری که از غیر به او رسیده و لو برای یک نفر فاش کند. تمام اینها جرم [و] گناه است.
انرژی هسته ای یکی از ابزار مقابله با دشمنان اسلام و افزایش پیشرفت های علمی و فناوری و پزشکی و... در رفاه عمومی مردم بوده که دستاورد دانشمندان ایرانی و متعلق به ایرانیان و حقّ مسلم مردم ایران هست.
آیه ای در قرآن میزان موفقیّت خنّاسان دین به دنیا فروش کوته بین عافیت طلب دین به دنیافروش و معاویه صفت را کاملا روشن می سازد، بنده وظیفه خود را انجام و نتیجه تلاش ها را همواره به خدا واگذاشته ام: خداوند حکیم در آیه 32 سوره توبه به چنین افرادی می فرماید: "یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ"
درآمد هر مسلمانی باید از طریق مشروع و حلال یعنی با رعایت کلیه احکام شرعی درآمدهای حاصله بدست آید، تا تبدیل به لقمه حلال شود. در عصر حاضر درآمدهای نوظهوری ایجاد شده که به سبب آنها منصب و در نتیجه دستیابی به مناصب، حقوق ماهیانه از بیت المال تعلق می گیرد، لذا، اعلام حکم شرعی این نوع درآمدها، جهت اطلاع عموم مردم و اتخاذ تصمیم در قبال این نوع درآمدها از بیت المال و مناصب ناشی از تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران که با خون هزاران شهید و زجر جانبازان و آزادگان و مردم ایران در چهار دهه آبیاری شده و می شود، از سوی مراجع تقلید ضروری و نیازمبرم در سالم سازی اقتصاد و حذف منشاء درآمدهای نامشروع می باشد.
در ارزشمندی زن و حضرت زهرا سلام الله علیها همین بس که حضرت زهرا سلام الله علیها یگانه دختر آخرین پیامبر اسلام مادر دوازده حجت معصوم خدا و همسر اولین امام معصوم و جانشین پیامبر اسلام و قرآن ناطق علی مرتضی شد.
خاطره ای ارزشمند و رفع سالها خستگی تلاش شبانه روزی در هدایت جوانان و تبلیغ اسلام در پیام زیر در وبلاگ.
بیمارانی که از پزشکی نوین قطع امید کرده اند از یک سو و از طرف دیگر اقبال مردم به سمت طب سنتی و طب اسلامی ارائه سازو کارهای جدید و به روزی در حوزه درمان بر اساس طب اسلامی و طب سنتی از سوی وزارت بهداشت را می طلبد، با راه اندازی مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات طب اسلامی که برای اولین بار در کشور به همت سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری استان قم راه اندازی می شود امید است سازو کارهای علمی و اجرایی کارآمد در کشور نهادینه گردد.
با توجه به ضرورت فوری ساماندهی وضعیّت طبابت سنتی و اسلامی و ایجاد روند عادلانه در انتخاب پزشک و نوع درمان و دارو در حوزه سلامت و درمان مردم و رقابت کاملا سالم با طبّ نوین، تنها راهکار مناسب و کاربردی، تشکیل جلسه تفاهم وزیر بهداشت و اساتید شاخص طبّ اسلامی و سنّتی غیردانشگاهی جهت اتخاذ تصمیم در موارد پیشنهادی ذیل و ختم پلمپ مطب و بازداشت اطباء می باشد:
5- ممانعت قانونی از طبابت افراد ( روحانی و غیرروحانی) با تنظیم مقررات در جلسه فوق فیمابین وزارت بهداشت و اساتید شاخص طبّ اسلامی و سنّتی مبنی بر صدور مجوز علمی طبابت در یک برگ حاوی اطلاعات شناسایی و تحصیلی و بلامانع بودن طبابت در کل ایران و نیز در قسمت پائین برگ صدور مجوز، مجوز قانونی و مهر معاونت طبّ اسلامی و سنتی در وزارت بهداشت با مهر هولوگرام در برگ مجوّز
انقلاب اصیل ماجلوه ای از نهضت پرعظمت حضرت رسول الله صلی الله علیه وآله است."
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی