کد خبر : 267193

پول فروشی تجارت حسن روحانی در جنگ بیولوژیک دشمن از جیب مردم نیازمند!!

چرا اخذ ربا در شبکه مالی کشور در دولت 11 و 12 به شدت افزایش یافته و هشدارهای شرعی مراجع تقلید و علماء در حذف ربا از چرخه مالی کشور مؤثر نبوده و مال حرام با تمام آثار وضعی در دنیا و آخرت دهندگان و گیرندگان و واسطه ها همچنان نقش اصلی در امور مالی کشور را دارد؟

برخی سرپرستان خانوار بعد ازارسال کد ملی خود به شماره دریافت وام یک میلیونی با سود 12% پرداخت بین گیرنده و دولت و تحقق ربا و دلائل دیگر ازدریافت وام پرسود بردولت بی تدبیر پشیمان شدند، ولی دولت اصلاحات هیچ راهی برای اعلام انصراف از اخذ این وام قرار نداده است.                  

باید قبل ازواریز، سامانه ای در وزارت رفاه یا شماره پیامکی قراردهد تا انصراف دهندگان قبل از دریافت وام امکان انصراف قطعی داشته باشند.                                             

سودهای کلان این وام برای دولت و به ضررمردم موجب مسدودی مسیرانصراف شده است!!!!

 

حرام بودن ربا درقرآن وعواقب اخروی رباخواری درقیامت در آیه 275 سوره شریفه بقره: 

"الَّذِينَ يَأْكُلُونَ الرِّبَا لَا يَقُومُونَ إِلَّاكَمَا يَقُومُ الَّذِي يَتَخَبَّطُهُ الشَّيْطَانُ مِنَ الْمَسِّ ذَٰلِكَ بِأَنَّهُمْ قَالُوا إِنَّمَا الْبَيْعُ مِثْلُ الرِّبَا ۗ وَأَحَلَّ اللَّهُ الْبَيْعَ وَحَرَّمَ الرِّبَا ۚ فَمَنْ جَاءَهُ مَوْعِظَةٌ مِنْ رَبِّهِ فَانْتَهَىٰ فَلَهُ مَا سَلَفَ وَأَمْرُهُ إِلَى اللَّهِ ۖ وَمَنْ عَادَ فَأُولَٰئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ"

"کسانی که ربا می خورند، (در قیامت) برنمی خیزند مگر مانند کسی که بر اثر تماسّ شیطان، دیوانه شده، این، به خاطر آن است که گفتند: «داد و ستد هم مانند ربا است» در حالی که خدا بیع را حلال کرده، و ربا را حرام! و اگر کسی اندرز الهی به او رسد، و (از رباخواری) خودداری کند، سودهایی که در سابق [ قبل از نزول حکم تحریم ربا] به دست آورده، مال اوست؛ و کار او به خدا واگذار می شود؛ امّا کسانی که بازگردند (و باردیگر مرتکب این گناه شوند)، اهل آتش هستند؛ و همیشه در آن می مانند."

                                                             

چرا اخذ ربا در شبکه مالی کشور در دولت 11 و 12 به شدت افزایش یافته و هشدارهای شرعی مراجع تقلید و علماء در حذف ربا از چرخه مالی کشور مؤثر نبوده و مال حرام با تمام آثار وضعی در دنیا و آخرت دهندگان و گیرندگان و واسطه ها همچنان نقش اصلی در امور مالی کشور را دارد؟ 

چرا حسن روحانی درپرداخت وام با سود 12% به مردم، از روش استبدادی و وام اجباری با اعلام واریز وام، همراه با یارانه استفاده نمود و بعد از انتشار این پست، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست ثبت نام در سایت دارای مشکل فنی! نمود؟ آیا روحانی نگران معیشت مردم بود یا دنبال سود 12% ربا از جیب نیازمندان که از شروع ریاست حسن روحانی مشکل مالی و جیب خالی و شرمندگی نزد اهل و عیال درد شبانه روزی شان شده است!! این همه ربای حرام برای یک میلیون تومان به چه کسانی خواهد رسید؟

چرا حسن روحانی ملبّس و دولتمردان و دست اندرکاران شبکه مالی کشور که همگی تحصیل کردگان علوم غربی و بیگانه با احکام شرعی تجارت در اسلام هستند، نمی دانند صرف تعلّق سود به مال، حکم ربا را داشته و تغییر دهنده سود حکم ربا را تغییر نمی دهد، چون ماهیّت وام تغییر نیافته، لذا، همچنان این وام برگیرنده ودهنده وواسطه ها ارتکاب عمل حرام می باشد. پول دولت بیت المال و جیب مردم هست.آیا تحصیلات حوزوی حسن روحانی نیزهمچون دکترای حقوق قضایی زیر سوال هست؟

وضعیت فساد مالی در کشور در دوران ریاست صادق لاریجانی در قوّه قضائیه وام صفر درصد با اعمال نفوذ برادر حسن روحانی حسین فریدون در شبکه مالی کشور

بدهکاران بانکی با فشار «حسین فریدون» ۴۰۰میلیون درهم وام با کارمزد صفر درصد گرفتند/ روحانی اگر می خواهد با حقوقهای نجومی برخورد کند، باید به برادرش برسد.
نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با نام بردن از ۲ بدهکار بانکی با نام های «مالامیر» و «دانیال زاده » گفت: این افراد بدهکار بانکی هستند و بانک ملت با فشار «حسین فریدون» ۴۰۰میلیون درهم با کارمزد صفر درصد به آنها داد.
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

وام حسن روحانی به مردم با 12% سود بانکی در اصل اخذ ربا نحوه پرداخت وام یک میلیونی به یارانه بگیرانمتقاضیان باید در سایت ثبت نام کنند
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یک میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۱۲درصد برای خرید اقلام مورد نیاز در اختیار سرپرستان خانوار قرار خواهد گرفت.

🍂۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

خبرگزاری تسنیم بخش اقتصادی

مشکلات اصلی مردم در پرداخت بدهی و کرایه منزل و مغازه و چک ها و...هست و نیازمند وجه نقد، ولی دولت اصلاحات همیشه بی اطلاع از درد اصلی مردم، وام از نوع اعتبار خرید اقلام خوراکی می دهد!!!

%4 کارمزد نیز در دولت الکترونیک که حداکثر3 دقیقه با دو کلیک کامپیوتر دریافت کنندگان وام که یارانه بگیران بوده و و از سالها قبل مشخص هستند واریز انجام می گیرد، مبلغ زیادی بوده و مصداق سود غیرشرعی  و همچنان ماهیّت این وام ربا می باشد.

                                              

 قرارگاه اساتید وطلّاب انقلابی حوزه علمیه قم
 کمک یا کسب درآمد!
محاسبه کمک 1 میلیونی دولت حاکی از آن است که : 
برای پرداخت 1 میلیون تومان به 23 میلیون خانواده ایرانی مبلغ 23 هزار میلیارد تومان نیاز است
با توجه به اینکه گفته شده است این مبلغ طی 2 سال و با سود تسهیلات 12 درصد پس گرفته خواهد شد
محاسبه زیر را مشاهده نمایید:
قسط ماهانه:470,734 ریال
کل سود وام:1,297,633 ریال
جمع اصل وام و سود وام:11,297,633 ریال
حال اگر مبلغ نهایی اصل و سود وام را در 23 میلیون خانوار ضرب نماییم 259.845.559.000.000 ریال
که با کسر 23 هزار میلیارد تومان سود نهایی اینکار برابر است با 2.984.555.900.000
حدود 3 هزار میلیارد تومان!!!
خدا قوّت به این دولت 
با وام قرض الحسنه یا بدون ربا احتمالا آشنا نیستید!!

ثبت شده توسط : منصوره وطنی

نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :
بالای صفحه اصلی