615رکورد در مدت زمان 0.140ثانیه
عبارت مورد جستجو :
منتظر واقعی، عاشق مهدی هست و عشق واقعی مجال نمایش خیالات را نمی دهد، چون عاشق مهدی همیشه مشغول زمینه سازی ظهور معشوق هست تا زمین را از عدالت پر کند.
بدترین سقوط کدام هست؟ 1 اردیبهشت 1398 13:39
در زمان انجام گناه به یاد چشم گریان و سوز دل امام مان باشیم که به خاطر عمل بد شیعه ای پیش خدا و پیامبر صلی الله علیه و آله شرمنده می شود.
فعالیت در زمین دشمن، تهیه خوراک برای صهیونیستها جهت دسترسی آسان و بی هزینه و زحمت به اطلاعات شخصی و اجتماعی و اقتصادی سیاسی و فرهنگی و... مردم ایران در انجام عملیات روانی و جنگ نرم هست.
از این که، بعد از اجرای عملیّات روانی متعدد از سال 92 تاکنون، با عاملیّت دولت 11 و 12 و قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی و نیز مهره های تعبیه شده زیر پرچم اصلاحات در عرصه های مختلف به ویژه اقتصادی و فرهنگی و قضایی و نارضایتی عموم مردم و فرهیختگان،موجب انسجام و وحدت مسئولان و مردم و حذف همه دستاوردهای ناشی از تخریب انقلاب و ولایت فقیه و انقلابیون و رئیس جدید قوه قضائیه شد، بسیار سپاسگزاریم.
با کمک به سیل زدگان، گرفتاری را از رنج و سختی نجات دهیم.
سبک زندگی حسینی باید از خانواده و عمل و فکر والدین شروع شود.
چرا در دهه گذشته در سینما و تئاتر و تلویزیون ایران، مصادیق بی دینی و لاقیدی و عدم انجام وظایف شرعی از جمله حجاب و ارتباط نامحرم و کمبود شدید حیاء و ... نماد پیشرفت و باسوادی و ... شده است؟
خود را طوری تربیت کنیم که بدون حضور افراد کلمه ای از آنها بر زبان نیاوریم.
در کمک به سیل زدگان نماز خیلی مجرّب از حضرت محمدصلی الله علیه وآله، با نیّت توقف بلایای طبیعی و خسارات جانی و مالی در ایران و کشورهای مسلمان
هرچه عظمت و بزرگی خالق بیشتر درک شود، میزان حیاء فرد از خدا در پرهیز از انواع گناه حتی گناهان صغیره بیشتر خواهد بود.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی