615رکورد در مدت زمان 0.421ثانیه
عبارت مورد جستجو :
اولین بیعت با حضرت زهرا در روز ولادت کوثر اولین تعهد به دختر پیامبر ترک گناه و انجام واجبات
این طرح با بند ۸ اصل سوم قانون اساسی که بر مشارکت عامه مردم در تعیین سرنوشت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خویش همچنین با بند ۹ اصل سوم قانون اساسی که بر رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه جامعه در تمام زمینه های مادی و معنوی دلالت دارد، مغایر است. علاوه بر این، با بند ۱۵ اصل سوم و اصول ششم و ۶۲ و اصل ۷۵ قانون اساسی مغایرت دارد که شرح آن به مجال بیشتری نیاز است .
آیا دولت و مجلس شورا با پسوند اسلامی، داعیه تقدیم کشور انقلابی ایران به دشمنان اسلام را دارند که مصوّبات این رکن نظام جمهوری اسلامی ایران، استقلال سیاسی و اقتصادی و اجتماعی ایران و ایرانیان را نشانه گرفته و بر مردم تحمیل می کنند؟ آیا استدلال به پیوستن تعدادی کشور، دلیل معقول و منطقی و بر اساس منطق اسلام هست؟ این دلیل مثل منطق کسی هست که با چشم باز داخل چاه می رود به دلیل این که عده ای داخل چاه رفته اند!!
آیا فرمایش معمار کبیر انقلاب در چهلمین جشن پیروزی فجر انقلاب، شامل همه گروه ها و احزاب و برخی شخصیّت های سیاسی و... نمی شود، که خود را صاحب کشور و مردم دانسته و حقی بر مردم قائل نیستند؟
سه خصلت منافق از امام صادق علیه السلام
این گناه که می کنی سیلی به صورت مهدی میزنی، آخه چرا اینقدر حضرت مهدی رو کتک میزنی، مگه نمیدونی ما شیعه ایم،امام زمان دلش میگیره،
صداقت و پاکی باطن صفتی هست که ارتباط مستقیم باهم دارند، یعنی هرچه صداقت و یکسانی قول و فعل مشهود بیثشتر باشد، پاکی درون هم بیشتر هست.
خون شهدای هسته ای و جوانان توانمند ایرانی رویش علمی را با خون خود، بیمه نمودند. روند علمی کشور با گام های بلند و کارهای نشدنی، رو به جلو حرکت می کند.
انقلاب ایران، طلیعه ظهور مهدی زهرا و منتقم ثارالله هست، که تمرینی بر پذیرش حکومت عدل حضرت مهدی علیه السلام آخرین جانشین معصوم خدا در زمین می باشد.
نیروهای مذهبی و انقلابی واقعی، به دور از هرگونه زیاده خواهی و ویژه خواهی و... در راه رفع مشکلات کشور خدمت کرده اند تا انقلاب به چهل سالگی رسید.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی