کد خبر : 267026

چرا وزیر بهداشت با دو نوع طبّ بومی بسیار غنی و بی بدیل در جهان، از سازمان صهیونیستی بهداشت دستور می گیرد؟!

جای سوال هست، که چطوراطبّاء طب اسلامی و ایرانی و نیز طلّاب با ارتباط نزدیک با بیماران کرونایی سالم هستند، ولی در بیمارستان ها پزشکان طبّ غربی فوت می کنند؟!

ساعت 3:03 در 99/1/16  مطلب زیر منتشر شد ولی ساعاتی، جریان اصلاحات متصل به دشمن، جهت ممانعت از روشنگری مردم از همکاری تنگاتنگ دولت اصلاحات با سازمان کشتارجهانی مانع نمایش در صفحه اصلی در بخش های امر به معروف و طبّ اسلامی و طبّ شده اند. 


ایرانی ها تا قطع کامل ویروس کرونا در فضای بیرون از منزل ماسک بزنید.

علیرغم درمان قطعی و بسیار کم هزینه طبّ اسلامی بدون بستری و کادر درمانی با لباس های وپژه طاقت فرسا در بیمارستانها و تعطیلی کشور و معضلات جدید اقتصادی و روانی در کل کشور، همچنان وزارت بهداشت، براساس دستورات سازمان کشتار جهانی یهودی، با طبّ اسلامی در حال جنگ بوده و حقّ انتخاب نوع درمان از بیماران را سلب و کلیه موارد کرونا حتّی مشکوک به کرونا را بستری و مشکلات مردم را بیشتر نموده است. حال که با کیت های ساخت ایران شناسایی بیماری دقیق شده، ولی همچنان عدّه ای با تب بالا و سرفه و برخی علائم مشابه بلافاصله بستری می شوند در حالی که بسیاری از بیمارهای غیرویروسی این علائم از جمله تب را دارند

                                 ایرانی ها تا قطع کامل ویروس کرونا در فضای بیرون از

آنچه مسلّم هست، مردم ایران فقط از واکسنی استفاده خواهند کرد که توسّط دانشمندان ومتخصصان ایرانی در داخل ایران ساخته و تأئید شده باشد. 

ایران دارای دو طبّ بومی اسلامی و ایرانی با سابقه بهداشت و پیشگیری و تشخیص و درمان چندین قرن می باشد، متأسفانه وزارت بهداشت و وزیر بهداشت حتّی در استفاده یا عدم استفاده مردم از ماسک و نیز داروهای مورد استفاده در درمان کرونا در بیمارستانها از متخصصین امریکایی که خود سازنده و منتشر کننده ویروس کرونا در ایران و چین و... هستند دستور می گیرند!! 

چند روز قبل سیمای دولتی در اخبار شبکه 3 نیز اعلام نمود، نتایج آخرین تحقیقات سازمان بهداشت جهانی تأکید کرد که ویروس کرونا تا 8 ساعت در هوا می ماند، بنابراین به هیچ عنوان بدون ماسک نباید از منزل خارج شد. 

متأسفانه، سازمان کشتار جهانی منبع علمی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شده است.                              

 در تاریخ 99/1/15 در برنامه طبیب از شبکه 3 سیما، متخصص بیماری های عفونی به شدت غربزده بی ارتباط با اکثریّت مردم، با استفاده از کلمات متعدّد انگلیسی درتلویزیون ایران و تصوّر دور میز غذا خوردن عموم مردم ایران!!!، با توصیه به حفظ فاصله در دور میز غذا، به راحتی در سوال مجری برنامه از لزوم استفاده از ماسک توسّط غیربیمار در فضای بیرونی، گفت متخصصان امریکایی اوّل گفتند بزنند بعد گفتند نیازی به استفاده عموم در فضای بیرونی نیست چون ویروس در هوا نمی ماند، ماهم همین را اعلام کردیم!! 

اخبار صدا و سیما دقیقا همین را بارها در پاسخ سوالات مردم، بدون اعلام نام امریکائی ها، به عنوان نظر پزشکان ایرانی اعلام کردند.

هنوز طبّ ایرانی نیز به طور کامل امکان معالجه بیماران کرونایی و دخالت تخصّصی در اعمال یا عدم اعمال قرنطینه و تعطیلی کشور و... را ندارند، چون ستاد ملی مقابله با کرونا عضو متخصّص در طبّ ایرانی و اسلامی ندارد. همچنان تعطیلی کشور و اماکن متبرّکه و آموزشی و... در اختیار سازمان جهانی صهیونیستی امریکایی بهداشت هست. 

وزیر بهداشت نظام جمهوری اسلامی، مجری این سازمان و متأسفانه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا نیز مجری دستورات وزیر بهداشت غربزده دولت اصلاحات شده است.

جای بررسی علمی و سوال هست، چطوراطبّاء طبّ اسلامی و ایرانی و نیز طلّاب جهادی در بیمارستان با ارتباط نزدیک با بیماران کرونایی سالم هستند، ولی در بیمارستان ها پزشکان و پرستاران طبّ شیمیایی غربی فوت می کنند؟!

همچنین، در 11 فروردین 99 بخشی از سخنان وزیر بهداشت در گزارش به ریاست قوه قضائیه در شورای عالی قضایی در اخبار ساعت 20:30 شبکه دو و نیز 21 شبکه یک  پخش شد و جمله ای از بزرگنمایی اقدامات خود و آمارکرونا در ایران گفت که متأسفانه عمدی و یا غیرعمدی هیچ یک از رسانه های انقلابی، مجدد منعکس و بازخواست نکردند. تاکنون نیز فیلم پخش شده وزیر بهداشت که با خوشحالی و آب و تاب گفت:"چند روز پیش اروپائیان به ما زنگ زدند می خواستند در ویدئو کنفرانس بگوئیم چطور کرونا در ایران را که چند برابر اروپا بود، جمع کردیم" حتی به صورت متن نیز در هیچ یک از خبرگزاری ها و... منعکس نشد و فیلم این بخش از سخنان نیز در هیچ یک از خبرگزاریها و سایت وزارت بهداشت و... وجود ندارد!                                             

وزیر بهداشت، باید به مردم ایران توضیح دهد، اگر وضعیّت ابتلا به کرونا در ایران چند برابر اروپا بود، چرا آمار ابتلایان اعلام شده وزارت بهداشت در رسانه ملّی به طور روزانه، خیلی کمتر از اروپا بوده، و اگر آمار ابتلای ایران در حدّ ابتلای اروپا بوده، چرا وزارت بهداشت بیش از یک ماه به مردم ایران دروغ گفته و واقعیّات بیماری کرونا را از مردم پنهان نموده که منجر به بی اعتنایی برخی به میزان سرایت و ابتلاء حداکثری نشود؟!!!

چرا وزارت بهداشت مردم را مجبور به استفاده ازطب غربی شیمیایی و مطابق با دستورات عاملین اصلی جنگ بیولوژیک در ایران می کنند که این همه هزینه مالی بدون درمان قطعی می کند؟!!                                                                 تا کی مردم ایران باید نگران سلامتی خود و اسیر درمان های طب غربی و دستورات مستقیم سازمان صهیونیستی کشتار جهانی به وزارت بهداشت با وزیر دست به سینه صهیونیستهای جنگ نرم و بیولوژیک در نظام جمهوری اسلامی باشند؟       با استفاده از طبّ اسلامی و نیز ایرانی دو نوع طبّ غنی ایران نه اقتصاد کشور فلج می شود نه زندگی مردم.                                                        

چند درصد از مردم قم قادر به پرداخت این همه هزینه طب شیمیایی بدون درمان قطعی را دارد؟

 مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی قم:

🔹درمان بیماران کرونا صد درصد رایگان است و هیچ بیمه شده اجباری نیاز به پرداخت وجهی برای درمان ندارد.

🔹برای بیماران کرونایی که تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی نیستند، هزینه ای به عنوان فرانشیز دریافت می شود. 

🔸حداقل برای افرادی که نیاز به آی سی یو و یا خدمات ویژه نداشته باشند ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و حدود بیشترین قیمت برای بیماران کرونایی که نیاز به آی سی یو و خدمات ویژه داشته باشند حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان است. 

مشروح خبر👇 fna.ir/ewj7cf

بعد از مدتها اجرای پرداخت هزینه برای درمان کرونا در بیمارستانها و اعتراض مردم و فرهیختگان، در 99/1/17 تازه وزارت بهداشت بیدار و اقدام به حذف هزینه و استفاده از بیمه سلامت هنگام بستری بیماران بیمه نشده نموده و درمان بیماری کرونا را رایگان اعلام کرد!

مسئولیّت مصائب مالی ایجاد شده برای مردم در این مدّت در اثر خوی اشرافی گری مسئولان وزارت بهداشت و ندیدن وضعیّت واقعی مردم کیست؟

چرا لجاجت سیاسی دولت اصلاحات و جنگ با طبّ اسلامی در اثر نفوذ و تحت امر سازمان بهداشت جهانی و الزام به طبّ شیمیایی موجب تعطیلی کشور و زندانی کردن مردم در خانه ها شده در حالی که با طبّ اسلامی و ایرانی بسیاری از این اقدامات پیشگیری لازم نبوده و میزان فوتی خیلی کمتر از این می شد؟ 

چرا ارزش جان و سلامتی جسمی و روانی مردم ایران برای دولت اصلاحات، خیلی کمتر ازاوامر امریکا و اسرائیل از زبان سازمان بهداشت جهانی هست؟!



ثبت شده توسط : منصوره وطنی

نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :
بالای صفحه اصلی