615رکورد در مدت زمان 0.296ثانیه
عبارت مورد جستجو :
فتنه ای جدید در جنگ نرم دشمنان اسلام در ایران در پاکسازی آثار اسلام در ظاهر مردم از جمله حجاب، نشانگر تأثیر شدید فرهنگ ایرانی و اسلامی و نیز حجاب قرآنی در خنثی سازی فتنه ها و مقابله نرم با احکام شرعی در ایران هست، لذا رعایت حجاب قرآنی به ویژه انتخاب چادر فاطمی تیری بر قلب فتنه دشمنان اسلام بوده و خواهد بود.
یک قاضی به خاطر صدور رأی خطا، حکم توبیخ و بازداشت خود را صادر کرد.
با توقّف وتجمّع در یک فضا برای امورغیراز نماز، وزارت بهداشت و سازمان کشتار جهانی هیچ گونه اعتراض و ممانعتی نکرده است، چون یکی ازاهداف اصلی جنگ بیولوژیک با انتشار ویروس کرونا و نیز جنگ نرم، مقابله طویل المدت با شعائر دینی و تبلیغات مستقیم اماکن متبرّکه و مساجد هست، که مدام تمام رشته های دشمنان اسلام را پنبه می کند.
چرا اخذ ربا در شبکه مالی کشور در دولت 11 و 12 به شدت افزایش یافته و هشدارهای شرعی مراجع تقلید و علماء در حذف ربا از چرخه مالی کشور مؤثر نبوده و مال حرام با تمام آثار وضعی در دنیا و آخرت دهندگان و گیرندگان و واسطه ها همچنان نقش اصلی در امور مالی کشور را دارد؟
در عالم هم وقتی جانشین خدا و معصوم غائب می شود، عالم و فقیه عادل جانشین معصوم غائب هست تا زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریّت تحقّق پیدا کرده و خود سکّان عالم را دست بگیرد.
وقتی گاه و بیگاه، در برنامه های مناسبتی، بازیگر میهمان است و مجری از علائق و سلایقش تا نظراتش درباره مسائل گوناگون از او سوال می کند، روشن است که این بازیگر دچار توهم صاحب نظر بودن در امور گوناگون جامعه خواهد شد. درباره خوانندگان محترم نیز مسئله همین است. حنجره خوبی دارند و توانسته اند مفهومی که شاعر می سراید و با وزنی که او ساخته، صدایی بسازند، اما گاه شخصیت شاعر را به سرقت می برند و چنان رفتار می کنند که گویی آنچه خوانده اند، سخن خود آنهاست.
جای سوال هست، که چطوراطبّاء طب اسلامی و ایرانی و نیز طلّاب با ارتباط نزدیک با بیماران کرونایی سالم هستند، ولی در بیمارستان ها پزشکان طبّ غربی فوت می کنند؟!
اجازه وزیر بهداشت به طبابت طبّ سنّتی جهت کاهش اعتراضات تا حدّی صوری بوده، و به طور کامل در کلّ کشور انجام نشده و جنگ با طبّ اسلامی همچنان ادامه داشته و اطباء طراز اول و... طبّ ایرانی اختیار کافی در تغییر اوضاع بیمارستانها و نوع درمان و وضعیّت تعطیلی کشور که هیچ یک لازم نمی دانند ندارند.
صرفنظر از اعمال دیکتاتوری ابرقدرت های جهان و کشورهای پیشرفته در تحمیل نظرات خود به اعضای کشورهای جهان سوم، نقش دین در روابط بین الملی به ویژه دراسلام تعیین کننده بوده، به طوری که در آیه 141 سوره نساء مشهوربه آیه نفی سبیل، برای مسلمانان از سوی خداوند حکیم در روابط خود با سایر ملل و مذاهب محدودیّت قرار داده و فرموده است: "وَ لَنْ یَجْعَلَ اللّهُ لِلْکافِرینَ عَلَى الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً" "و خداوند هرگز کافران را بر مؤمنان تسلطى نداده است."
با توجه به عوارض و معایب عدیده تغییر ساعت رسمی کشور در سلامتی مردم و صدمات غیرقابل جبران به سلامتی و آرامش روحی و روانی مردم و عدم تأثیر در کاهش مصرف برق که عمده دلایل اسمی طرّاحان طرح بوده، ضرورت فوری، ابطال این قانون می باشد.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی