615رکورد در مدت زمان 0.031ثانیه
عبارت مورد جستجو :
امام خمینی(ره): "...ان شاءالله ما امیدواریم که لیستی در کار نباشد که یکی لیست بدهد و شما هم ملزم باشید، بله، لیست بدهد که هدایت کند ملت را به این که اینها افراد خوبی هستند."
روز نه گفتن به همه تبعیض ها و تبدیل جامعه انقلابی به فقیر و غنی و خواص و عوام و استثناپذیری جرم و مجرم و تفاوت جایگاه مدیریّت کلان و مردم عادی برخلاف اسلام
"هیچ حرکت دسته جمعى که کفّار را عصبانى کند، صورت نمیگیرد مگر این که براى آن، پاداش عمل صالح ثبت می ‏شود." طبق فرمایش قرآن راهپیمایی هایى که دشمنان اسلام و مسلمین را عصبانى کند، عمل صالح است.
🌷سرورم؛ دیر نیست مهدی زهراء؛ دوازدهمین قرآن ناطق؛ فرزند پیامبر خدا؛ پرچم حکومت اسلامی در جهان را برفراز کعبه قرار دهد؛ دیر نیست، ما درس ها را از شما گرفتیم.
کاری کن روز حسابرسی با سربلندی و افتخار به حجابی شبیه حجاب حضرت زهرا، حبیبه خدا را خوشنود کنی.
آیا می توان پذیرفت که خداوند قادر و حکیم در آیه 13 سوره جاثیه اعلام فرموده آنچه در زمین و آسمان هاست مسخّر انسان نموده، ولی هیچ تدبیر و برنامه و قانونی برای سلامتی و جان همین انسان قرار نداده است؟!
در اصل‏ یکصد و بیست و دوم قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران آمده است: "رئیس‏ جمهور در حدود اختیارات‏ و وظایفی‏ که‏ به‏ موجب‏ قانون‏ اساسی‏ و یا قوانین‏ عادی‏ به‏ عهده‏ دارد در برابر ملت‏ و رهبر و مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ مسئول‏ است"
آیا همه پرسی 80 میلیونی مردم ایران در شهادت سردار سلیمانی و نیز نماز جمعه اخیر چند میلیونی تهران به امامت مقام معظم رهبری، و بیش ازیک هفته در کل کشوراعلام مخالفت با هرگونه حزب بازی و گروه بندی و دوقطبی سازی جامعه و مصادره انقلاب به نفع احزاب یک شبه و شب انتخابات بعد از شهادت سپهبد سلیمانی کافی نیست؟
0khhhآقای هاشمی رفسنجانی باید فکری برای ذوق زدگی برخی مخالفان و مقامات غربی از کاندیداتوری خود بکند. تعداد حمایت ها به گونه ای در حال افزایش است که در وهله اول همان آرایش فتنه 88 را یادآوری می کند.
کسانی که با جان خودشان، با همه ی توان خودشان به کمک ملّتهای دیگر و ضُعَفای اطراف منطقه که در دسترس آنها است میروند، همین ها سایه ی جنگ و ترور و تخریب را از کشور خودمان هم دور می کنند و دفع می کنند.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی