615رکورد در مدت زمان 0.031ثانیه
عبارت مورد جستجو :
تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید.
زندگینامه 4 مرداد 1394 16:6
متأسفانه حفظ استقلال قلم و امتناع از همکاری با احزاب نوشته و نانوشته درجنگ قدرت بهای سنگینی تحمیل کرد. همه جا، برای قلمی که دراختیارخداست و فقط ازخدا ترسیده و فقط از خدا می گوید،آسمان یک رنگ بوده و خواهد بود.
اشاعه اختیاری بودن حجاب، از تبلیغات سوء دشمنان اسلام و تلاش بر اشاعه فساد در جامعه مسلمین بوده که فقط پذیرش مسلمانان نادان و همسویی خواسته و ناخواسته با اهداف پنهان دشمنان را کسب کرده اند.
حلقه معرفت موضوع راهکارهای شناخت طرفین
شب قدر، شب ظهور ولایت حقّ الهی بر زمین است. ولایت تکوینی٬در کالبد ولایت تشریعی ظهور می نماید برنامه مصوّبه از مقام الوهیت به صاحب امر در زمین داده می شود تا جامعه را با نظام هستی هماهنگ نماید.
مفهوم و مصداق جمله حضرت علی علیه السلام در لحظه شهادت
چکیده موضوع مقاله آسیب شناسی پدیده سیاسی و اجتماعی در حکومت و مدیریت کشور هست که به شکل امروزی؛ حاصل نظام غربی بوده؛ و در کشورهای اسلامی؛ به دلیل نظام سیاسی خاص در اسلام مبنی بر حکومت معصوم و در زمان غیبت معصوم مجتهد جامع الشرائط؛ امکان پیدایش و تداوم نظام حزب سالاری در کلیه ارکان سیاسی و اجتماعی کشورها را نداشته است. هدف مقاله تبیین موضع اسلام در حزب سالاری و گروه بندی جامعه و کپی برداری از نظام حزب سالاری غربی بوده؛ که علاوه بر آن؛ به مصادیقی از حاکمیّت و پیامدهای ناشی از آن؛ در برخی از ارکان و حوزه های مدیریتی ایران پرداخته شده است. مبنای مقایسه تطبیقی با وضعیت موجود؛ آیات متعدد قرآن بوده؛ و وضعیّت احزاب در ایران به ویژه جریان اصلاحات؛ که حزبی غیر رسمی ولی حاکم در کشور هست؛ از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته و حکمت موضع اسلام مبنی بر ردّ هرگونه حزب گرایی و گروه بندی مردم را؛ نمایان تر نموده است. این مقاله ترسیم نظام مورد تائید قرآن و وضعیّت موجود حزب سالاری غربی کپی شده در ایران و میزان حاکمیّت اسلام در نظام جمهوری اسلامی می باشد. در پایان؛ 25 پیشنهاد راهبردی جهت حذف کانون های قدرت ناشی از حزب سالاری در کشور؛ و نیز پایان دادن حداقلی به کشمکش ها و جنگ قدرت احزاب و حذف پدیده شوم تصاحب کرسی های قدرت با توسّل به هر وسیله ای و سلب آرامش فکری فرهیختگان و متدّینین و بهداشت روانی مردم؛ ارائه شده است.
صداقت و یکرنگی و یکسا نی گفتار وعمل یکی از عوامل اصلی در اعتماد دیگران به ما هست.
انواع گناهان را از مولای متقیان یاد بگیریم تا موانع اجابت دعا ها معلوم شود.
مصونیت از تحریف وخطای قرائت قرآن؛ ناتوانی وعجز بشر درآوردن آیه ای همانند آیات قرآن؛ فصاحت واعجازدر بیان
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی