615رکورد در مدت زمان 0.062ثانیه
عبارت مورد جستجو :
ابلاغ پیام شهداء 15 خرداد 1394 13:8
عشق واقعی به امام زمان را از سیره شهداء یاد بگیریم.
انکار آیات خدا بعد از پذیرش اسلام، با عمل نکردن دستورات خدا و مخلوط کردن نظر خود و... با برخی آیات منجر به شکل گیری پدیده جدیدی از مسلمان ساختگی می شود که همه آیات مذکور شامل آنها می گردد. دور زدن دیگران برای برخی ممکن هست، ولی در صورت اراده به دور زدن خدا "وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ" را خواهند چشید.
حکمت برخی توصیه های امام خمینی(ره) در نظام سازی اجتماعی از دهه سوم و چهارم انقلاب مشخص شده است.
جنگ نرم هم شهادت جسمانی دارد هم شهادت روحانی. شکل مبارزه برای پاسداری از اسلام را ترفندها و روش های مقابله با اسلام تعیین می کند.در حال حاضر، مقابله فرهنگی و فضای مجازی، خط مقدم جبهه سربازان جنگ نرم شده است.
سیما به فرمایش امام خمینی(ره) دانشگاه ملی هست، در دو دهه اخیر چه شد، که این دانشگاه مروّج فرهنگ بیگانه شده است؟
هر فکر و عملی که به نام دین، ولی خارج از چارچوب قرآن و عترت و آموزه های دینی باشد، بدعت می باشد.
حزب در قرآن به معنی دسته و گروه آمده و حزب به دو دسته تقسیم شده است: حزب الله و حزب شیطان یعنی گروه مؤمنان و گروه کافران.
خواندن زیارت عاشورا ثواب دارد، ولی باید به مفهوم و مصداق کلماتی که می گوئیم دقت کنیم، چون تمام متن زیارت عهد و پیمان و بیعت با امام حسین و حسین زمان هست و صرفا دعا نیست.
مدل تحزّب گرایی و گروه بندی جامعه با هدف حذف وحدت جهت حاکمیّت در سایه توسط مهره های قدرت های بیگانه به ویژه در کشورهای مسلمان نشین، طراحی و در حال اجرا هست. شناخت دقیق تئوری های مورد استفاده می تواند با هشیاری مردم و مسئولین از عملیات اجرایی بیگانگان در کشور که مخالف با اسلام نیز هست، ممانعت بعمل آورد.
اگر در هر شبانه روز نظارت خدا را باور کرده و قبل از حسابرسی خدا، اعمال مان را بررسی و فقط با نظر خدا در قرآن و عترت مطابقت دهیم، و سلایق و هوای نفسانی خود را رها کنیم، هرگز قبله را فراموش نکرده و مقابل امام زمانمان نخواهیم ایستاد.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی