615رکورد در مدت زمان 0.187ثانیه
عبارت مورد جستجو :
آثار دوستی های دنیا در قیامت: "روزی که مردم ظالم پشت دست حیرت را به دندان گرفته و گویند ای کاش من با رسول حقّ راه دوستی و طاعت پیش می گرفتم.وای برمن ، ای کاش که فلان ( کافر، فاسق، بدکار و گناهکار) را دوست نمی گرفتم."
قوانین هرچند دقیق و سنجیده و جامع و مانع تدوین گردند، با در عمل به عنوان قانون در چرخه مدیریتی کشور قرار نگیرند، تأثیری در پیشرفت و رفع مشکلات کشور نخواهند داشت.
خالق حکیم، در بدن انسان کارگاه خداشناسی قرار داده است که اگر ببینیم، وجود خودمان به توحید و یگانگی خدا و مسئولیت خطیر انسان در انسان ماندن گواهی می دهد.
چرا علیرغم افزایش بودجه قوه قضائیه و هزینه مالی بر مردم در دادخواهی و... و افزایش سیر صعودی ساختمان ها و... عدالت و قانون همچنان مسیرهای صعب العبور مانده و بازی های حزبی و جناحی در برملاشدن انواع فساد نقش اصلی را داشته و دارد؟
بیت المال و ثذوت های عمومی حقّ همه مسلمان ها هست، باید همه بدون استثناء برخوردار شوند.
راز شب قدر 21 خرداد 1394 20:10
برای درک عظمت و حکمت شب قدر باید قبل از ماه رمضان مهیّا شد. شب قدر تجلی کوثر در ولایت هست.
از آنجا که اعتبار تمام یافته های هر پژوهشی منوط به اجرای کامل روش تحقیق استاندارد در روند بررسی موضوع می باشد، لذا، قبل از تأئید و بکارگیری نتایج یافته های پژوهشی، اطمینان از اعمال روش تحقیق استاندارد ضروری هست.
قرآن و عترت از حزب سالاری و گروه بندی جامعه مخالف بوده است. دلایل این موضع حکیمانه قرآن و عترت در کشورهای غربی و 25 سال گذشته در ایران به وضوح قابل مشاهده است.
زن در اسلام دارای هیچ گونه مسئولیّت مالی در خانواده نیست و هیچ کس حتی دولت نمی تواند بار مالی به دوش بگذارد مگر این که خود زن تمایل به اشتغال داشته باشد، در این صورت نیز غیر از خود زن هیچ کس نمی تواند درآمد حاصله زن را جزو درآمد خانواده محسوب نموده و زن را ملزم به نان آور خانواده نماید.
در حاکمیّت حزبی هست که سران احزاب سیاسی برای کسب قدرت و مقام و... همواره در صدد افزایش به افتخارات خود به هر قیمتی هستند. مردم و مشکلات مردم ابزاری در اختیار انهاست تا استفاده تبلیغاتی در جهت ترسیم چهره ای خدمتگزار و پرتلاش در رفع مشکلات مردم بنمایند.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی