615رکورد در مدت زمان 0.031ثانیه
عبارت مورد جستجو :
هرنعمتی از سوی خدا موجب مسئولیتی برای انسان است. چشم و گوش تنها ورودی به روح انسان؛ جهت تربیت و پاکیزگی روح خود بوده از این رو؛ وظیفه شناخت خدا و صعود به مراتب توحید به عهده این دو عضو قرارداده شده و در آیات متعدد قرآن؛ گوش برچشم و این دو بر سایر اعضا تقدم یافته و مسئول وارزشمند عنوان شده است.
فاصله عملکرد دستگاه قضا با اسلام و عقب ماندگی در اجرای نقش و کارکرد خود
اهل بیت علیهم السلام محافظ شیعیان واقعی هستند؛ راز پیروزی شیعیان در همه عرصه ها هم همین است. بیش از این؛ حضرت را یاد کنیم.
کاری کنیم به درد خدا و ائمه علیهم السلام بخوریم تا دستمان را بگیرند و در مسیر خود حفظ کنند.
در سه دهه گذشته تاکنون؛ مقوله فرهنگ و تعلیم و تربیت در زیر مجموعه ها و مصادیق کلان فرهنگی در کشوراز جمله صدا وسیما و آموزش و پرورش و وزارت علوم ؛ از قوانین و مقررات جامع و مانع و متناسب با اصول واهداف اسلام و نیزسرعت رشد پیشرفت در سایر عرصه ها برخوردارنبوده؛ ومهندسی تربیتی و فرهنگی کشور با سایر عرصه های پیشرفت؛ همگام نبوده است.
تاریخ اسلام مملوّ از پیشرفت های علمی و صنعتی و طبّی و ... به صورت اختراع و ابداع و تولید علم از سوی دانشمندان برجسته مسلمان می باشد که جرعه ای از خرمن علم ائمه علیهم السلام می باشد، به طوری که علم شیمی با اهتمام دانشمندان مسلمان نه تنها خرافات را از این علم زدودند، ...
قرآن و عترت حاوی چارچوب و اصول تمام نیازمندی های انسان و جامعه بوده و دارای نظام معرفتی و تربیتی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی هست؛ که در صورت بکارگیری رهنمودها و دستورات آنها، می توان به هدف از آفرینش انسان و خلیفه اللهی در زمین نزدیک شده و با گسترش عدالت مورد نظر قرآن و عترت، به رفاه عمومی و پیشرفت در حوزه ها و عرصه های مختلف دست یافت.
نظر به ماهیّت انقلاب اسلامی ایران، و تنها الگوی حکومت اسلامی در جهان، نظام سازی در حوزه های مختلف، نیاز مبرم جامعه، جهت رفع عقب ماندگی قبل از انقلاب و هموارسازی مسیر پیشرفت نظام اسلامی و نمایش برتری و پویایی و قدرت اسلام در عصر حاضر به جهان و دشمنان اسلام از دیگر الزامات نظام سازی می باشد.
"ما اهل بیت پیامبر وسیله ارتباط خداوند با خلق او هستیم ، ما برگزیدگان پاک و مقدّس پروردگار مى باشیم ، ما حجّت و راهنما خواهیم بود؛ و ما وارثان پیامبران الهى هستیم ."
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی