615رکورد در مدت زمان 0.109ثانیه
عبارت مورد جستجو :
فتنه گران درابتدامی کوشند "شخصیّت" یا حتیّ "شخص" کسانی را که از پشت پرده افکار و اندیشه ها و نقشه های آنان آگاه ترند، از سر راه خود بردارند. به همین دلیل کسانی که از فتنه ها آگاهی دارند و درباره آنها هشدارمی دهند مورد غضب ارباب فتنه قرار می گیرند.
"پارساترین مردم کسى است که در هنگام شبهه توقّف کند.عابدترین مردم کسى است که واجبات را انجام دهد. زاهدترین مردم کسى است که حرام را ترک نماید. کوشنده ترین مردم کسى است که گناهان را رها سازد."
روش تشخیص عالم از عالم نما در کلام امام صادق علیه السلام
کسی که فقط برای خدا عملی را انجام دهد، هرگز نزد دیگران بازگو و تعریف نمی کند، بلکه با تمام توان کتمان می کند تا بین خود و خدای خود بماند.
خدا بنابر مصلحت فرد، برخی دعاها را در صورت درخواست صادقانه و با حضور قلب، در این دنیا اجابت می کند و برخی را در سرای آخرت. محاسبه نفس لازمه ایمان و عمل پاک هست. بدون مراقبت و پاکسازی، ایمان خالص نمی شود.
توان مدیریّت، یکی از ویژگی های شخصیّت ذاتی انسانها بوده وامری اکتسابی نیست. توانمندی ها با تربیت اولیّه صحیح از بدو تولّد تا 7 سالگی وافزایش علم و تجربه قابل افزایش بوده، ولی قابلیّت ایجاد همزمان با شروع مدیریّت را ندارد.
بیشترین مجریان اوامر سران احزاب و گروه ها و شخصیّت ها؛ از بین افرادی که انجام هرگونه دشمنی و خشونت و حسادت و ... به هرصورت؛ مقبول فرد؛ و در قالب عملیّات حزبی؛ هم دارای پاداش هست و هم مورد تحسین. بدین سان؛ حزب سالاری؛ افراد فعّال جامعه را به دلیل عدم همراهی با آنها توسّط افراد مذکور از سازندگی و پیشرفت باز می دارند.
ما مفتخریم و ملت عزیز سرتاپا متعهد به اسلام و قرآن مفتخر است که پیرو مذهبی است که می خواهد حقایق قرآنی، که سراسر آن از وحدت بین مسلمین بلکه بشریت دم می زند، از مقبره ها و گورستانها نجات داده و به عنوان بزرگترین نسخه نجات دهنده بشر از جمیع قیودی که بر پای و دست و قلب و عقل او پیچیده است و او را به سوی فنا و نیستی و بردگی و بندگی طاغوتیان می کشاند نجات دهد.
تا آن زمان که مرا مراقب خود بدانید و از من بترسید، گناهان و عیوب شما را بپوشانم. به عزّتم سوگند که شما را از عذاب پناه دهم و در نزد کسانى که در دوزخ جاودانند، رسوا نسازم. باز گردید که همگى بخشیده شده ‏اید. شما مرا خشنود ساختید و من از شما خشنود گشته ‏ام.
بیش از سه دهه ایستادگی و تحمل سختی ها و بحران های متعدد اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و...اکثریت مردم ایران در پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی و همراهی با آرمان مکتب امام خمینی (ره) که همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و او را تنها نگذاشتند.
  • تعداد رکوردها : 615
بالای صفحه اصلی